A Fidesznél és a KDNP-nél pedig az okozott zavart, hogy LMBTQ-propagandának néztek egy bibliai szimbólumot. A ferencvárosi önkormányzat jóval korábban ugyanis Dombovári Ágnes Újraformázva című plakátját is kiállította, amit még 2017-ben a Reformáció emlékévében készített a Magyar Plakát Társaság az azonos címmel megrendezett kiállítására. A plakátot akkor a Stuttgarti Magyar Kulturális Intézetben is bemutatták.
A plakátot látva a KDNP dörgedelmes közleményben követelte a ferencvárosi önkormányzattól, hogy „tüntesse el ezt a gyalázatot a közterületről, és felszólítjuk az agresszorokat, hogy fejezzék be a szellemi és a tettleges keresztényüldözést!” A kormánypárt parlamenti képviselője, Vejkey Imre azt írta, „nem jópofa vicc, hanem a sötét oldal újabb, agresszív támadása a megfeszített Krisztus gender logóval való gyalázása, éppen Nagycsütörtökön. Ezt minden keresztény ember nevében visszautasítjuk!” És szerinte „nem tűrhetjük némán, hogy ránk gyújtják templomainkat, tönkreteszik harangjainkat és szent ünnepeinkre fókuszálva gyalázzák Istent és gyalázzák keresztény közösségünket”.
A műelemzésbe beszállt a Fidesz vesztegetéssel vádolt képviselője, Boldog István is, aki erről posztolt.
És a képet a Légió Hungária nevű szélsőjobboldali szervezet is lematricázta. A történet akkor vett váratlan csavart, amikor a plakátot kihelyező Plakátváros jelezte a KDNP pártalapítványa által pénzelt Vasárnap.hu-nak, hogy valami félreértés történhetett, mert
a mű az ő értelmezésükben nem sértő a keresztényekre nézve, hiszen a reformáció emlékévére készült alkotáson a szivárvány bibliai szimbólumként jelenik meg.Egyébként korábban éppen a KDNP-s portál is írt egy hosszú cikket a szivárvány bibliai ábrázolásáról, amiben levezették, hogy „a szivárvány annak a jelképe, hogy Isten összekapcsolta magát az emberrel, sőt, minden teremtményével.”
El kell lopni a szimbólumokat. Ennyit sem tud az LMBTQI….Z?
KDNP:” a szivárvány annak a jelképe, hogy Isten összekapcsolta magát az emberrel, sőt, minden teremtményével.”
Nem érdekel. Időzíteni nem tud
(Dombovári Ágnes a 2020-as Mazsaroff-díjas – ezt szerdán jelentették be a Miskolci Galéria rendezvényén.)
Mert aztán most milyen ünnep is jön te város hülyéje?Nem látsz összefüggés aközött meg a plakát között?Mikor kellett volna kirakni?Május 1 re? Lyukra futottatok kamukeresztények. Kínos.
a 2017-es plakátot MOST kell kirakni. (ha provokálni akarok)
csendben megbújni Dombovári mögött
a szivárványos térdeplő műanyagot MOST kell kirakni (ha provokálni akarok)
Ja és Tóta Wé-vel MOST kell ismerkedni (ha provokálni akarok)
„Kedves Gyerekek! Biztosan kíváncsiak vagytok, mit is ünneplünk ma.
Nos, sok-sok évvel ezelőtt, az üveghegyen is túl, egyszer ezen a napon Jézus előbújt az odúból. Mindig így tett ilyentájt, amikor meghallotta odakintről a csicsergést meg a kiabálást, hogy Krump-liiit! Aztán ha meglátta az árnyékát, még visszabújt kicsit szundizni Nyuszihoz, esetleg csipegetni ezt-azt.
Most, már amint kidugta az orrát a barlang száján, ismerős illat ütötte meg. – Méz – gondolta Jézus, – vagy legalábbis valami nagyon mézszagú dolog. Jobb lesz, ha megvizsgálom! – Ám ahogy kifelé nyomakodott, egyre inkább csodálkozott azon, hogy ő csak nyomakodik
és nyomakodik,
és nyomakodik,
de sehogy se jut kijjebb. Akkor megpróbált visszahátrálni, de mindhiába.
Nyuszi előbb a barlangba lógó lábait vette szemügyre, aztán egy hátsó kijáraton át megkerülte az odút, és elölről is megtekintette.
– A dolog úgy áll – állapította meg Nyuszi -, hogy be
vagy szorulva.
Negyven napon át szorongott Jézus a lyukban. Nyuszi addig is törölközőket és ágyneműket szárított lábain, tanítványai pedig köré sereglettek, és müzlivel meg tojássalátával etették.
Negyven nap után aztán Nyuszi kiugrabugrált a tanítványokhoz, és azt mondta: Na! Akkor a tanítványok mind összekapaszkodtak, megfogták Jézus két kezét, Nyuszi pedig különféle testápolókkal és folyékony szappanokkal kenegette odabentről, hogy jobban csússzon. Végül nagyot rántottak rajta, és Jézus kicsusszant a barlang szájából hangos pluttyanással, mint mikor a dugó kijön a palackból, így: PÜNK!
De ez már egy másik ünnep.”
2017 ben nem volt húsvét krumplihuszár?
Sok-sok divatbu.zi lett az elmúlt években az országban és Európában .
Amikor a műelemzésbe beszáll Boldog István. Aki egy forgalmista volt, zöldet adott meg pirosat. Leengedte a sorompót, aztán felhúzta. Nincs mit ezen szégyellni, ez volt a munkája. Ő volt a bakter. Kétpón. Ma műelemző. a két foglalkozás között közpénzharácsolással tette magát műveltebbé.
🙂
Attól, hogy a reformáció emlékévében készült a plakát, attól még provokatív, és már 2017-ben is az lmbtq szimbólumát használja, és bizonyító erejű, hogy a színek sorrendje megegyezik annak zászlajában használt színek sorrendjével. Gyenge jellemre vall, hogy nem vállalják fel lmbtq hitüket ezek a „művészek”.
Miért kell nektek mindenbe mást belemagyarázni? Óriási sötétség honol abban az ostoba fejetekben. Legközelebb ha kiállítanak egy gyerekrajzot a szivárványról, hozzáfogtok buzizni?
mert az Orbán alatt csak a „mindenszarizmus” -t harsogjátok.
2022 Húsvétra összeraktok 100 szivárványos gyerekrajzot „LMBTQ szabad Zóna, Európa” Aztán néztek ránk boci szemekkel.
Kádár alatt megtanultunk dekódolni
Nahát, nahát….szvasztika
„Finnország, Lettország és Lengyelország is alkalmazta hadijelvényként. Erzsébet román királyné koronáját szvasztika ékesíti kereszt helyett. A Magyar Nemzeti Múzeumban őrzik Habsburg Mária magyar királyné (1505–1558) 16. századi ruháját, melynek ingét a ráncolásnál szintén szvasztikával díszítették…”
„De érdekes módon, a horogkereszt egy szent szimbólum a világon több ősi civilizációban, ami, több mint 3000 éves múltra nyúlik vissza – az élet, nap, tűz, erő, hatalom és a jó szerencse jelképe.
Indiában még mindig az egyik legfontosabb vallásos jelképek közé tartozik, főként a buddhizmusban, hinduizmusban, dzsainizmusban. A dzsainizmusban a horogkereszt felvázolja a hetedik szentet és a négy, órajárással ellentétes beállítású kezeket, amik az újjászületés négy lehetséges helyeinek jelképei: az állat- vagy növényvilág, a pokol, a föld, vagy szellemvilág.”
Álszentfazekak szellemileg már teljesen leépültek
Gender logónak nézték a gender logót.
Látom, te is az egybites családba tartozol. Inkább művelődéssel töltenéd keresztényi életed! Utána olvashatnál, mit is jelent a szivárvány jelen esetben.
Ha esetleg meghaladja a képességeid, inkább felejtsd el és csatlakozz a „felháborodott” körösztényekhez!
Hogyne, hogyne…
„A főhős, Argan, a képzelt beteg fekszik az ágyban, párnák közt, majd bejön a cseléd, és megfeddi a hipochonder urat. Ezután megjelenik Argan lánya, akitől megtudja, hogy máshoz akar férjhez menni, mint akit kiszemeltek neki. Mi történik ilyenkor minden rendes családban? Pontosan, eltalálták: Argan úr elkezdi kergetni a lányát a szobában, és futás közben ömlik a fekália a hálóinge alól, szó szerint telerondítja az egész színpadot. Ezután bejön a felesége, lehúzza Argan úr gatyáját, hogy tisztába tegye, bepúderezi, majd pelenkába rakja. Persze minden látszik, aminek látszania kell, elvégre bábszínházban vagyunk vagy mi? Az ifjú közönség azt is figyelemmel kísérheti, amint főhősünk majdnem beöntést kap egy óriási pénisz kinézetű tárggyal, végül ez elmarad. Közben megérkezik az ifjú kérő, aki maszturbálni kezd a hegedűtokkal, amikor meglátja titkos menyasszonyát. A másik kérőnek, az orvosnövendéknek pedig kinyitják a sliccét és kirakják belőle a nemi szervét. Később ugyanez a szereplő jelenik meg a színpadon egy óriási rózsaszín műfallosszal a lába között.
Mit ad Isten, a darab rendezője Alföldi Róbert volt, akit állítólag a hazai jobboldali diktatúra már nyolc éve üldöz.
Szakács Árpád a cikkben kifejti, a Bábszínház működési szabályzatában az szerepel, hogy
a színház részt vesz a magyar kultúra terjesztésében, feladata, hogy a társadalom kulturális igényeit sajátos eszközeivel magas művészi színvonalon kielégítse.
Ennek jegyében több, mint félmilliárd forint az intézmény éves költségvetési támogatása.
Alföldi úr bábszínházi rendezéseivel kapcsolatban a szerző több példát is felhoz, kiemelve a Kabaré című darabot, amely egyenes párhuzamot von a harmincas évek náci Németországa és a hazai viszonyok között, kőkemény napi politikai áthalásokkal.
A cikk arra is kitér, hogy idén február 25-én mutatta be a Magyar Narancs a Kerekasztal Színházi Nevelési Központot (KSZNK), ahol igen érdekesen reagálnak a napi aktualitásokra. Ezekkel kapcsolatban a színház alapítója így válaszol:
Természetesen ebből a szempontból lehet előadásokat csinálni például a gazdag-szegény ellentétre, vagy lehet tudni, hogy ebben az országban hosszú távon probléma lesz az, hogyha valaki nem itt született vagy más a bőrszíne, akkor azt másképpen kezelik, kirekesztik. Tehát a különböző csoportok együttélésére lehet aktuális és sokáig érvényes darabokat létrehozni.
Szakács Árpád emlékeztet, más színházakban is hasonló a helyzet. Az Erkel Színházban például “az ovisoknak feminista propaganda megy Jancsi és Juliska-feldolgozással, a nagyobbaknak máshol migránsérzékenyítést adnak elő, a még nagyobbaknak homokos- és genderpropagandát tolnak az arcába, a felnőttek pedig megkapják a „Jaj, micsoda náci országban élünk!” sztorikat”.
Azt se felejtsük el, hogy Nyáry Krisztián, a legnagyobb balliberális irodalmi kiadó illetékese a kötelező iskolai olvasmányok egyik vitájában a legbetegebb szado-mazo pornóregényt ajánlja a kiskorúaknak. Mert mint mondja:
A szürke ötven árnyalatával sem lenne baj a középiskolában, hiszen kár úgy tenni, mintha ez a korosztály nem olvasna ilyen témájú írásokat.”
„A francia szatirikus lapot a közlés után többször megfenyegették, a szerkesztőséget felgyújtották, majd 2015. január 7-én két francia dzsihadista hatolt be a szerkesztőségébe, ahol 12 embert megöltek, és tizenegyet pedig megsebesítettek. A lap hét legfőbb karikaturistáját, köztük a főszerkesztő Charb-t is kivégezték.
A támadókat két napig üldözte a rendőrség. Eközben egy harmadik társuk agyonlőtt egy rendőrt a főváros egyik déli elővárosában, majd másnap egy kóser élelmiszerboltban túszokat ejtett, akik közül négyet megölt. A rendőrség egyidejűleg indított akciókban végzett mindhárom terroristával, és kiszabadította a túszokat.
A három napig tartó támadásokban összesen tizenheten vesztették életüket, köztük három rendőr halt meg. A támadássorozat volt a nyitánya a Franciaországot sújtó iszlamista merénylethullámnak, amelyben több mint 250-en vesztették életüket.”
És hogy jön ide a szájerjózsi?:):):):)
ostoba keresztény f…ok
Ezeknek műkereszténykedő díszmarháknak teljesen mindegy, csak gyűlölködhessenek.
Átvették szépen a fidesztől a módszert, hogy akik nincs velük az csakis ellenség lehet. Ezt sulykolják a sok kétbites választóik fejébe, akik gondolkodás nélkül, eszetlenül követik őket. Tényleg nagy az Isten állatkertje!
Nahát, nahát….
„ÁVH-s tisztekből lett külkeresekről és jogászokról, nácikkal üzletelő kommunistákról és a simán átmentett hálózatról beszélgettünk Borvendég Zsuzsanna történésszel és Schiffer András ügyvéddel. Meg persze Vágó István ismeretlen külkeres múltjáról, hogy mit is csinált a Medimpexnél, ahol már nem is emlékszik, milyen útijelentéseket írt. Schiffer kiemelte, hogy nem a beszervezettség a fontos, hanem az az átöröklődés, amely a hálózati szerepek esetében is megtörtént. „Szerintem azért nem volt aktanyilvánosság elsősorban Magyarországon 1990 után, mert a nyugati nagyhatalmaknak, a németeknek, az amerikaiknak alapvető érdekük volt, hogy átvegyék ezeket a hálózatokat” – mondta. De hogyan csempészte a drogot a Medimpex és került gyerekként Egyiptomba Vágó? Ez is kiderül.”
Szerető Apánk a Nagy nemzetmentő Orbán Viktor a fasiszta szabályok szerint dönt a fasiszták „magukat isteni kiválasztottaknak hitték, gondolataikat és vágyaikat pedig valamiféle szent sugallatnak, felsőbb igazságnak, és az ezzel ellentétes létező dolgokat hazugságnak tartották. Felsőbbrendűségük miatt saját elképzelésük szerint akarták átalakítani a valóságot, hogy “igaz” legyen.”