Skip to content

Belenéztek a szemünkbe, és azt mondjátok: jogállam.- D. Tóth Kriszta

Belenéztek a szemünkbe, és azt mondjátok: jogállam.- D. Tóth Kriszta

A JÓISTEN A MIÉNK IS!

A Jóisten kegyelmezzen nektek.

A Jóisten, akivel takaróztok. Aki mögé elbújtok. Gyáván, büszkén, bután, tapsolva, gyűlölve, hazudva, cinikusan. Kirekesztve azt, aki semmi mást nem akar, csak szeretni és szeretve lenni. Élni.

Tisztességben, egészségben, biztonságban nevelni a gyerekeit. Vagy pusztán egy esélyt arra, hogy valaha családja legyen.

Egy másik nővel. Egy másik férfival. Vagy egyedül.

Sűrű a mohó gőg köde, elhiszem, hogy nem látjátok: emberek, gyerekek, családok – igen, családok – életével játszotok. Érvénytelenné teszitek a puszta létüket.

Alaptörvény-ellenessé a magánéletüket. Billogot süttök rájuk, mert másképp éreznek, mást gondolnak, másra vágynak, mást hisznek.

Mindent megtesztek a hatalomért, semmi nem drága. Persze hogy nem. Telik rá. Kifizetjük ezt is. Csillagrendszereket hazudtok le az égről, vallást csináltok a tudományból, tudományt a vallásból.

Bátorságnak hívjátok a gyávaságot, szabadságnak a kirekesztést, kereszténységnek a gyűlöletet, kormányzásnak a kampányt, győzelemnek a vereséget, információnak az elhallgatást, konzultációnak a manipulációt, versenynek a korrupciót, tisztességnek a színjátékot.

Jutalmazzátok a meghasonulást, kivágjátok a fákat, feltöltitek a partot, átminősítitek a földet, átírjátok a törvényeket.

A magatok kénye-kedve szerint belezitek ki a fogalmainkat, megerőszakoljátok az anyanyelvünket. Magánvagyonná nevezitek át a közpénzt, az utolsó molekula oxigént is kiszívjátok a diskurzusból, a versenyből.

A kétségbeesésbe taszítotok embereket. Propagandának hívjátok az életüket. Célkeresztet rajzoltok a homlokukra, rájuk külditek a kutyákat.

Egy tollvonással az egész létüket teszitek semmissé, mert nektek most éppen erre van szükségetek. Készültök. Megmutatjátok az irányt. És a rendszer teszi a dolgát. Ma már magától. Nem kell hozzá napi parancs, beleégett rég a küldetéstudat a homloklebeny szöveteibe.

Olajozottan működik az öncenzúra. Tudják, ki az ellenség, mondanotok sem kell. Indul a csatársor, passz a középpályán, felívelés, hosszú, lesvonalon túl a támadó, már fújna a bíró, de fél szeme a VIP-tribünön, egy pillantás alatt érti, mi a dolga, nem sípol, mehet a támadás, nincs megállás… a kapus keze gúzsba kötve, bokáján lánc… micsoda lövés! Gól. Felrobban a stadion.

Az éjjel soha nem érhet véget. Varázsolj nekünk valami szépet.
Belenéztek a szemünkbe, és azt mondjátok: jogállam. Szabadságharc. Család. Kereszténység. Senkit nem hagyunk az út szélén. A magyar egészségügy világszínvonalú. A járványkezelés sikeres. Az oktatás Európa-hírű.

Az Index kormányfüggetlen. Az SZFE-n agymosás megy. Az alaptörvény gránitszilárdságú.
Mindez miattunk. Értünk. Az egészségünkért. A gyerekeinkért. A nőkért. A lelkünkért. Meg kell védeni.

Mi tudjuk, hogyan. Bízz bennünk. Te ne aggódj. Ha nő vagy, ne versenyezz. Legyenelég. Hesteg maradjotthon. Love me tender. Sziauram.

Beleírhatjátok az alaptörvénybe magatokat. Megmondhatjátok, mi a család, ki a magyar, mi a nemzet, kiben higgyünk, kit gyűlöljünk, mitől féljünk.

De azt, hogy kik vagyunk, hogy kit szeretünk és hogyan, nem vehetitek el tőlünk.
A Jóisten a miénk is. Imádkozunk hozzá – értetek is.

D. Tóth Kriszta



               

Figyelem! Az alábbi, a cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem az eszakhirnok.com nézeteit tükrözik. Mi a hírt/eseményt közöljük, a kommenteket nem tudjuk befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.



143 Comments

  1. Névtelen
    2021.11.01. 06:41

    Tökéletes a „diagnózis” !

    52
    11
    • Névtelen
      2021.11.01. 10:54

      100 éves hergelés. Undorító!

      19
      43
      • Névtelen
        2021.11.01. 13:55

        Kriszta eftásnőék, nem ma kezdték.

        „De miről ismerszik meg a bolsi? Mindenekelőtt három dologról. Vagy arról, hogy nem igazat mond. Vagy arról, hogy igazat nem mond. Vagy pedig arról, hogy nem mond igazat.
        Valahogy soha nem az igaz szökken ki foga kerítésén. Nem ehhez van szokva. Nem ezt tanulta. Nem ezt szívta magába az anyatejjel. Ő mindig valami nagyot mond. Tehát a nagyotmondás művésze ő. Mert a bolsi egymaga is több. Több a soknál.
        Az igazi bolsi igazi átváltozó művész is egyben. Számtalan alakban képes feltűnni. Kiválóan alkalmazkodik minden helyzethez. Ha kell, szocialistább a szocialistánál; ha kell, tökösebb a tőkésnél; ha kell demokratább a demokratánál. Ismeri a dörgést. Imádja megbundázni a dolgokat, mert azt tanulta, hogy kifordítom, befordítom, mégis bunda a bunda. Az ilyen nyelvtársunk nemcsak kurvának rafinált, hanem rafináltnak is kurva.”

        49
        145
        • Halmi András Budapest.
          2021.11.03. 20:44

          Miről ismerszik meg a bolsi? Kérdezi névtelen köcsög orbanista nyalonc! Nézz körül kedvenceid körében, nem, hogy bolsi, de 3/3 besúgó és MSZMP tag volt mindegyik! Ott keresgéljél te baromarcú arctalan köcsög! Tehát először a magatok portáján söpörjétek el a disznószart, utána talán körül nézhettek a világban, hogy apátok milyen mélyre vitte az országot!

          160
          26
          • Névtelen
            2021.11.04. 14:32

            Basszus, taknyos! Csókoltatom a Donáth lányt is

            akkor a 800 ezer mszmp tagból miért csak 30 fős kontraproduktív listával házaltok itt.
            volt már 3 x kétharmad, hiányzik a negyedik, mi?

            17
            30
          • Névtelen
            2021.11.04. 14:57

            Figyu Szépséges arcú, nem köcsög!

            Kádár utánpótlás apákra gondolsz, akik mohóságukban szartak az öregre, mint impexesek?

            https://www.youtube.com/watch?v=4xGrl-JJpi8
            Döbbenetes hangfelvétel 1988-ból: Kádár szidja Sorost.
            ….

            Kádár nem egyedül csak Sorosnak engedélyezte 1984-ben az Alapítvány létrehozását. Te meg bőszen építetted itt Hofival a szocializmust.

            9
            14
          • Névtelen
            2021.11.04. 15:18

            ugye fáj, „nem köcsög” Halmi úr?

            „Krúdy Gyula:
            A bolsi
            – Nem szívbajos embernek való! – mondták valaha a régi Magyarországon bizonyos gavalléros tréfákra, halálos kimenetelű párbajokra, mérgesebb szilvóriumokra, sőt harapósabb asszonyfélékre is.

            – Nem szívbajos embernek való! – mondja most ugyancsak Hoch János, amint karonfogva sétálgat velem az Országháznak abban a táncterem nagyságú szobájában, ahová hosszas keresgélés, piros bársonyfüggönyös ajtók, régi vármegyei életre emlékeztető hajdúféléken át tudok eljutni. Az ajtókra valami vidéki nyomda készített kartonpapírosokat. A Nemzeti Tanács Elnöke – mondják a töredezett betűk. Beküldöm a névjegyemet: Itt van Krúdy Gyula és jóslatot kér Főtisztelendő úrtól….”

            7
            14
          • michielutti csaba
            2021.11.07. 06:30

            hogy te mekkora agyhelyen mosott paraszt vagy …..persze nev nelkul tokos vagy le k…….zol mindekit…a tusko hozzad kepest kulturnoveny……

            10
            4
          • Veréb Gyula Miskolc
            2021.11.12. 23:52

            Te csíra baller…úgy találkoznék veled face to face…mert nálatok ott fogy el a kurázsi, amikor face to face.. Keresgélj csak a saját köcsöghadseregedben…. 😀

            2
            2
          • Kádár Attila
            2021.11.16. 16:26

            Kik a komcsik?

            Akik a nyugati típusú, úgynevezett – vigyázat, csúnya szó következik – LIBERÁLIS demokráciában hisznek?
            Vagy inkább azok, akik központilag irányított országot szeretnének, amelyben a
            tehetség és rátermettség helyett egy el nem számoltatható, felelősségre nem vonható vezető dönt a javak elosztásáról? Nem azok a komcsik, akik olyan kormányt támogatnak, amelyik cenzúrázza mi jelenhet meg a közösség pénzéből fentartott média felületeken, akik orosz minta alapján megcsonkított, demokratikus díszletek között működő, de a társadalmat minden területen egyre inkább uraló illiberális államot, valójában „hibrid rezsim”-et támogatnak? Nem azok a komcsik, akik helyeslik ha vezetőjük Orosz és Kínai hitelekből megvalósuló, évtizedekre titkosított giga beruházásokat tervez? Nem azok a komcsik, akik olyan pártot támogatnak, amelynek vezetője lassan 30 éve elmozdíthatatlanul ül pártja vezetői trónusán? Nem azok a komcsik, akik helyeslik ha vezetőjük követendő mintaként, barátként tekint az egykor vörös csillagos KGB egyenruhában feszítő Vlagyimir Putyinra, aki szerint történelmi hiba volt a Szovjetúnió feldarabolása és a Varsói szerződés felbontása? Szerintem ez az igazi “komcsi”, pontosabban sztálini vagy hitleri típusú, tekintélyelvű gondolkodás, amit szégyenlősen ILLIBERÁLIS-nak neveznek.

            6
            1
        • Igazmondó
          2021.11.03. 23:04

          A bolsi az a fideszes.

          40
          7
        • Bogatir
          2021.11.04. 08:45

          hülye fasz

          5
          3
        • Fater
          2021.11.04. 12:50

          A fidesz vezetéséről beszélsz ugye???????!!!

          21
          5
          • Névtelen
            2021.11.04. 15:38

            Ne fáradj! ?????

            „Egy jó miniszterelnök nem búsul, nem csodálkozik, nem siet, nem haragszik és soha sincs zavarban. ”

            42. SZAM. 1906. 53. ÉVFOLYAM.

            Irta Mikszáth Kálmán. I. Mire jó a lécz a rókának?

            5
            5
        • RTamás
          2021.11.04. 17:53

          Tűpontos jellemzés Orbánról, Kövérről, vagy éppen Bayerről, mint volt kommunistákról : KISZ titkárok, szoci újságírók…, de hisz tudod ! Sok sort spóroltál meg ezzel a jellemzéssel. Köszi, te névtelen, jellemtelen, gerinctelen senki.

          35
          4
          • Pibi
            2021.11.06. 15:00

            De divat mar vagy 30 eve takonyjellemunek lenni, minden szinten az egesz orszagban, mert csak igy mukodik az ossznepi bunpartolas, es az exbolsevik elvtarsak, na meg a kolkeik is, eddig megusztak a torvenytelen torvenyek vedelmevel, a velemenyem szerint.

            4
            1
        • Szabó István
          2021.11.05. 15:51

          Nincs neked egy közeli hozzátartozód akivel ezt megbeszélhetnéd

        • Szabó István
          2021.11.05. 15:54

          Nincs neked egy közeli hozzátartozód akivel ezt megbeszélhetnéd mondjuk anyukád

        • Névtelen10millió
          2021.11.05. 16:54

          Az lenne a csoda, hogy egy gyíkembernek neve lenne!

        • Tóth Laci
          2021.11.05. 21:07

          Az igazi köcsög az meg NÉVTELEN…….

          • Rozi
            2021.11.10. 09:46

            Te névtelen senki! Nyaljad ki a gazdád valagát!

        • Névtelen
          2021.11.06. 06:31

          Na, akkor orbánék is bolsik. Mondjuk ez eddig se volt kérdés.

          12
          4
          • Névtelen
            2021.11.06. 08:11

            Tudjuk! Mindig rendesek voltatok a Károlyiakhoz

            „Francia EP-képviselők: Nem fogunk beleavatkozni a magyar választásba, de szeretnénk változásokat látni
            A két francia politikus találkozott a Transparency International vezetőjével, a CEU igazgatójával, a Telex főszerkesztőjével, valamint Márki-Zay Péterrel is.”

            3
            5
        • Dr. Szőcs Gyula Kálmán
          2021.11.06. 11:30

          Egy névtelen gyalázkodó eleve csak hamis lehet. A sokadik bátor lény.

        • Árpád
          2021.11.06. 17:56

          Kicsoda vagy, jóember ? Hányinger vagy, förtelem.

        • laszi
          2021.11.07. 15:57

          Te nem vagy eszednél ha egy szedett vedet hülyeséget raksz fel videóként !!!

        • Házi Zsuzsanna
          2021.11.07. 22:20

          Név nélkül? Ki vagy te, aki csak arctalanul tudod vállalni arcátlan hozzászólásodat? Ja, persze. Fidesznyik. Mert nálatok ez így megy… Azoknál, akik elhiszik, hogy orbán a király, akik bedőlnek a sorosozásnak, elhiszik, hogy a sok stadion kell, mert a kedves vezető sportos Magyarországot álmodott, akik komolyan veszik, hogy akik ,,mások” azokat gyűlölni kell, akik számolják a filléreket, melyek mostanság az ölükbe hullanak, s nem jut el az eszükig, hogy mindez kölcsönből van, a mi kontónkra. Igen, a tiédre is. Persze az is igaz, hogy mindenkitől csak annyi várható el, amennyire képes. Tőled és a hozzád hasonlóktól legfeljebb bégetés, hajbókolás az autokrata hatalom előtt. Tudod, hogy mit jelent az a kifejezés: autokrata? Úgy vélem fogalmad sincs. Mert ha tudnád nem tapsikolnál a saját látásodtól elvakultan egy olyan rendszer mellett, melyet csupán egy hajszál választ el a legsötétebb diktatúrától. Jaj bocsánat. Túl sok az idegen szó igaz? Nem várom el, hogy megértsd. Csak attól tartok, fogalmad sincs arról, hogy miért baj az, hogy egy illiberális államban élünk egy autokrata vezető uralma alatt.

          8
          5
          • Névtelen
            2021.11.10. 10:08

            „A demokrácia nem azt jelenti, hogy két ciklus után le kell váltani egy kormányt, hanem azt, választások útján le lehet.
            Ez pedig nem olyan nehéz, mint az idézett urak állítják, csupán több szavazatot kell gyűjteni valakiknek, mint a kormánypártok.

            Ehhez persze kell némi kreativitás és politikai innováció, ami túlmutat a miniszterelnök elleni gyűlöletkeltésen, a karaktergyilkos lejáratásokon, és valami vonzót is fel tud mutatni a korrupció vádjának monomániás ismételgetésén túl.”

            1
            1
          • Névtelen
            2021.11.10. 10:14

            „Azt ugyanakkor elismerte, hogy férje kormányzása idején nem sikerült megmenteni az embereket.

            „Bizonyos értelemben megértettük a 2008-as válságkezelésnek a kudarcát. Ahol sikerült megmenteni a bankot, a gazdaságot, de nem sikerült megmenteni az embereket.

            Hasonlóképp vélekedett férje is – még miniszterelnökként 2006-ban. Az öszödi beszédében összegezte a balliberális kormányának munkáját.

            2006-ban egy kiállításon frizbit dobálva mutatta be Új Magyarország programját Gyurcsány. Akkor kormányfőként azt mondta a pénzt nem elkölteni, hanem befektetni kell.

            Magyarország államadóssága 2002 és 2010 között 52,5 százalékos szintről 80 százalék fölé szökött.

            Ilyen rövid idő alatt az elmúlt 150 évben Magyarország nem adósodott el”

            2
            1
          • Ahmed Abedzabek
            2021.12.06. 13:18

            Kedves Zsuzsa!
            Konstruktivitás és technokrácia, (igen, idegen szó!) csakis a korszerű baloldaltól várható ugye?
            Szemkilövetés, véresre verés, mérhetetlen eladósodás, ipari méretű kiárusítása az országnak az korszerű, európai, ugye?
            Miért van az, hogy soha az életben nem jutott eszébe az úgynevezett baloldalnak, hogy valaha is juttasson vissza egy keveset ennek a sokat szenvedett népnek?
            Végezetül más: a fantasztikus, demokratikus nyugaton mindenki haladó módon áll:
            -a bevándorlókhoz,
            -másokhoz, stb,, ha mégsem, azonnal letiltják, betiltják fenyegetik, nácizzák.
            Összegezve:
            Láthatja, nálunk akkora diktatúra van, hogy leírhattuk eltérő véleményünket!
            (Tőlünk 1000 km-rel nyugatra nem biztos, hogy véleményem megjelenhetett volna!)

        • Névtelen
          2021.11.10. 09:43

          Te névtelen senki! Nyaljad ki a gazdád valagát!

          • Névtelen
            2021.11.10. 10:16

            Meddig kell? Hány éves most Soros fia?

          • Névtelen
            2021.11.10. 10:25

            Ó, Te nemes valaki ????

          • Névtelen
            2021.11.10. 11:32

            a neves valaki, mondana egy példát,… a Rádió udvarán valamikori térdeplőnek?

            minek mentek oda, mi?

            Producer: Gyurcsány Ferenc

        • Kádár Attila
          2021.11.16. 16:32

          Kik a komcsik?

          Akik a nyugati típusú, úgynevezett – vigyázat, csúnya szó következik – LIBERÁLIS demokráciában hisznek?
          Vagy inkább azok, akik központilag irányított országot szeretnének, amelyben a
          tehetség és rátermettség helyett egy el nem számoltatható, felelősségre nem vonható vezető dönt a javak elosztásáról? Nem azok a komcsik, akik olyan kormányt támogatnak, amelyik cenzúrázza mi jelenhet meg a közösség pénzéből fentartott média felületeken, akik orosz minta alapján megcsonkított, demokratikus díszletek között működő, de a társadalmat minden területen egyre inkább uraló illiberális államot, valójában „hibrid rezsim”-et támogatnak? Nem azok a komcsik, akik helyeslik ha vezetőjük Orosz és Kínai hitelekből megvalósuló, évtizedekre titkosított giga beruházásokat tervez? Nem azok a komcsik, akik olyan pártot támogatnak, amelynek vezetője lassan 30 éve elmozdíthatatlanul ül pártja vezetői trónusán? Nem azok a komcsik, akik helyeslik ha vezetőjük követendő mintaként, barátként tekint az egykor vörös csillagos KGB egyenruhában feszítő Vlagyimir Putyinra, aki szerint történelmi hiba volt a Szovjetúnió feldarabolása és a Varsói szerződés felbontása? Szerintem ez az igazi “komcsi”, pontosabban sztálini vagy hitleri típusú, tekintélyelvű gondolkodás, amit szégyenlősen ILLIBERÁLIS-nak neveznek.

      • Névtelen
        2021.11.01. 14:26

        Minden szava igaz b+! Mi ebben a hergelés te nyomoronc?

        52
        12
        • Névtelen
          2021.11.01. 18:04

          Hja. Átsüt rajta a szeretet

          2019. júl. 23. — A cikk szerzője idézi Kornis Mihály több évtizedes tételmondatát: „Mi, liberálisok sokkal jobban gyűlölünk titeket, mint ti minket”.

          14
          8
          • Névtelen
            2021.11.02. 07:13

            Miért is kellene titeket szeretni?

            9
            4
          • Névtelen
            2021.11.02. 08:32

            Szabadon elhagyhatod az országot. Dániel Péter is megtette.

            5
            10
          • Névtelen
            2021.11.02. 08:40

            „D. Tóth Kriszta álcázott propagandája”
            ócska bolsi trükk

            16
            31
          • Névtelen
            2021.11.06. 02:07

            Pontos

            5
            2
        • Névtelen
          2021.11.03. 15:07

          Egyetértek!

          4
          6
      • Névtelen
        2021.11.01. 14:29

        Az undorítóak ti vagytok, akik ezt csinálták és csinálják!

        14
        5
        • Névtelen
          2021.11.01. 18:49

          Hogyne hospinvest-es

          1
          3
      • Névtelen
        2021.11.01. 18:13

        Stop D. tóth kriszta. Hol írjam alá kipcsi? :):):):)

        10
        18
        • Névtelen
          2021.11.01. 18:28

          Sehol. Nem tényező.
          Majd lesz belőle egy MZP párt alelnök.
          Majd a független „kámánoga” átképzi.

          8
          22
          • Névtelen
            2021.11.01. 19:10

            Akkor most mire fel szomorkodtok ott krumplizabálók?

            7
            4
          • Névtelen
            2021.11.02. 06:59

            mert szánalmasnak, álságosnak látjuk Kriszta olvtársnőt

            7
            18
          • Névtelen
            2021.12.01. 13:56

            JÓISTEN a tiéd is, csak húzzál már az orbánfóbiáddal,
            Dániel doktor és Sárosdi Lilla után.

    • Névtelen
      2021.11.01. 10:57

      Oszt miért nem mutattátok meg? 12 évig volt nálatok a kormányrúd?

      Már 1982-ben „eladtátok” az országot (impexesek)

      17
      5
      • Névtelen
        2021.11.01. 11:35

        „Kikérem magamnak hogy eladtuk. Nekem is ott vannak a bányáim”- Orbán Győző párttitkár elvtárs. 🙂

        16
        7
        • Névtelen
          2021.11.01. 13:49

          Hja, Te is kaptál pártfegyelmit? Te is voltál Líbiában?

          1
          1
          • Névtelen
            2021.11.01. 18:08

            Látod, ba+! KISZ-munka:
            1999:
            „A végleges döntés augusztus végére várható, ezt követően a CA csak a biztos nyereségű termékeket gyártja majd. A hitelösszegre vonatkozó kérdésünket a vezérigazgató elhárította. Nagy Imre, a „régi” Caola Rt. – a bejegyzés előtt álló új nevén Caola-Alfa Rt. – vezérigazgatója a NAPI Gazdaságnak elmondta, hogy cégük jelenleg pénzügyi szanálásra vár. Ennek érdekében több bankkal is biztató tárgyalást folytattak. A végleges döntés augusztus végére várható, ezt követően a CA csak a biztos nyereségű termékeket gyártja majd. A hitelösszegre vonatkozó kérdésünket a vezérigazgató elhárította.”

            1
            1
          • Névtelen
            2021.11.01. 18:11

            Nem. Én nem mehettem államközi egyezménnyel Líbiába mint győző. Igaz párttitkár sem voltam soha, meg bányát se privatizáltam.

            8
            1
          • Névtelen
            2021.11.01. 18:29

            Basszus! A timföld felé kellett volna mozdulnod.
            Most Feri haver lenne.

            2
            1
    • Névtelen
      2021.11.02. 13:11

      Meddig is híradózott (közpénzből kapva a fizetést…) 2010 után? Akkor szép és fincsi volt minden és nem ugatott.

      7
      10
    • Névtelen
      2021.11.02. 14:54

      Diagnózis?
      Szívemből szólt, csak nem abban az értelemben, ahogy ő gondolja.
      „A magatok kénye-kedve szerint belezitek ki a fogalmainkat, megerőszakoljátok az anyanyelvünket.”
      Hány családod van = hány gyereketek van? Nem adjuk a család szavunkat! A gyermekáldástól család a család. Két férfi, vagy két nő nem tud magának gyermeket nemzeni, ergo az ő együttélésüknek elnevezésére alakítsatok ki valami új szót, és „ne belezzétek ki a fogalmainkat”! Az természetes, hogy azok tartoznak egy családhoz, akik a saját nemükhöz vonzódnak, de az a szüleik által alkotott család, és nem a kettejük együttélése.
      Ne vegyétek el a szavaink értelmét!
      Nem adjuk a „meleg” szavunkat sem! Aki a saját neméhez ragaszkodik, az nem „meleg”. Meleg a kályha, a napsugár vagy a lázas ember. Ha nem tetszik a homoszexuálisokra meglévő szinonim szókészlet, alkossatok új szót rá! Újat.
      (És azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a helyesírás szabályait illő volna egy un. újságírónak megtartani. A felszólító mód jele a felkiáltójel. Több helyen is elmaradt.)

      11
      11
      • Bárkiakárki
        2021.11.05. 07:26

        „A kötelék, amely igaz családod összefűzi, nem a vér, hanem az egymás élete iránti tisztelet, és a benne lelt öröm. Ritka, hogy egy család tagjai egyazon fedél alatt nevelkedjenek” Richard Bach Kisajátíthattok magatoknak, ti kirekesztők, egy szót, de az emberek érzéseit nem sajátíthatjátok ki, és senkinek sem írhatjátok elő vagy tilthatjátok meg, hogy kikkel érezze magát egy családnak. A család szó számomra a legszorosabb összetartozást, a legerősebb szeretetet, az egymásra bizton számítani tudást jelenti. És ez sok, általatok ugyan családnak nevezett apa-anya-gyerekek kapcsolatban, formációban nincs meg. Azt mégis családnak hívjátok, ahol meg megvan, csak más felállás szerint, attól elvitatjátok. De ettől nem az ő életük lesz szegényesebb, hanem a tiétek sivár.

        8
        1
    • Zsolo
      2021.11.07. 19:00

      Krisztike..ne hisztizz..megöregít..:) de főleg ne keverj a levesbe a moslékodból, mert nem értjük mi, buta többség, h mi a bajod a kicsi tütüzős életeddel..brümm..brümm? Neked ment valaki?? Odakoccant a kicsi libsibuksi? Nem tűnt fel, h a családok..a gyerekes igazi családok megmutatták magukat a Békemeneten? A tieid is..mind a párszáz..bocsika..te hol is voltál?? Épp manikűröztettél, drága? Te szegény kitaszított..húznál le egy napot vmelyik gyárban..vagy bárhol fizikai munkában..vagy te ennél különb vagy..igaz? 🙂

      2
      6
      • Névtelen
        2021.11.07. 19:33

        A buszoztatott Birkamenetre célzol? Ott hol voltak a családok elvtársam?
        Csöbör férje hol volt?Kiss Jani családja hol volt?Orbán és a kisfia hol volt?Vagy XXXXXXXik nem mehettek?Lévai Anikó?Éppen lábadozóban?Szájer és családja?Kaleta és családja?

        5
        2
    • Dr. Arnold Károly
      2021.11.07. 19:19

      Kedves Kriszta!
      A beteg ember nem rossz. Csak beteg. Nem utálja senki. Csak azt szeretnék az egészségesek, hogy a betegből gyógyult legyen, ne pedig az egészségesek legyenek beteggé nyilvánítva. Tessen Freudot vagy Jungot olvasni! Önnel ellentétben ők nem vádolhatók korlátoltsággal. A homoszexualitás olyan betegség, amit mivel nem tud a tudomány hatékonyan kezelni, pláne meggyógyítani, ezért inkább az egyén személyes jellemzőjévé degradálja, mint amilyen a szemszín. Ettől azonban szakmai értelemben nem lesz több vagy kevesebb, mint a többi szexuális aberráció (pedofília, pederasztizmus, nekrofília, stb.). De ettől még senki nem mondja, hogy aki beteg, azt utálni kell. Ellenkezőleg: meg kell gyógyítani! De az áljogok, álcsaládok, álférjek és álfeleségek nem a hatékony út ehhez. Tudom, hogy a WHO kivette a betegségek köréből, tudom. De nem azért, mert nem betegség, hanem mert eszköz lett… Ne tessék megragadni ilyen polarizált szinten és ne tessék ennyire gyűlölni! Ez a tanácsom. Primum vivere, deinde philosophari kedves Kriszta!

      4
      4
  2. Névtelen
    2021.11.01. 10:24

    Egy kis „ráadás”.
    Magyarország államadóssága ezzel átlépte a lélektani határt, amivel a kormány újabb történelmi léptékű negatív rekorddal bővítette a magyar gazdasági „csoda” világraszóló eredményeit. Ezeket már a 100 milliárdokból pénzelt állami propaganda sem képes elfedni. Mert a tények makacs dolgok, és önmagukért beszélnek.
    1 euró = 365 forint
    1 liter benzin = 506 forint
    1 kiló kenyér = 400 forint
    1 liter gázolaj = 517 forint
    Minimálbér = 465 euró (az utolsó előtti az Európai Unióban)
    Infláció = 5,3 % (a legmagasabb az Európai Unióban)
    Általános forgalmi adó = 27 % (a legmagasabb az Európai Unióban)
    Államadósság = 40 059 milliárd forint
    Költségvetési hiány = 4000 milliárd forint
    Az ország belerokkant a dübörgő magyar gazdasági „csodába”. Ha a kormánynak ez a siker, akkor ugyan mi az ördög lehet a kudarc?!?

    43
    8
    • Névtelen
      2021.11.01. 14:01

      Szólj a Nagy Spekulánsnak!
      Ne zavarjon a két csúszó-leértékelés zseni: Bokros-Surányi
      Ne zavarjon a Márki-Zay jelöltje:

      „Király Júlia, a Magyar Nemzeti Bank 2007 és 2013 között volt alelnöke pedig – akit a legkevésbé sem lehet Fidesz-szimpátiával vádolni – kifejti: „Lassan meg kellene tanulni, hogy a forint szabadon lebegő valuta. Nincs »jó« és »rossz« forintárfolyam, az úgymond »egyensúlyi« árfolyamot sem könnyű meghatározni (az exportőr teljesen máshol érzi azt, mint az importőr vagy a turista).”

      Igen, meg kéne végre tanulni, hogy a forint árfolyamát nem a kormányzat, nem is a jegybank állapítja meg (mint anno a pártállam idején), hanem a piaci szereplők: exportőrök, importőrök, befektetők, termelők és fogyasztók, no meg a valutaspekulánsok. Emiatt az árfolyam olyan, mint a hullámvasút: hol fel, hol le mozog.”

      5
      9
      • Névtelen
        2021.11.01. 18:15

        „Ha Magyarország az euróövezet tagja lenne, akkor a pénzügyi rendszerét nem rázná meg ennyire a válság, „lám Szlovénia is könnyebben éli túl a válságot, sőt az előszobában tartózkodó Szlovákia is fölényes nagy hangon oktatgathat bennünket, csak azért mert az euróbevezetés árnyékában érezheti magát”.
        Orbán VIktor 2008

        7
        4
        • Névtelen
          2021.11.01. 19:39

          akkor is igaza volt
          most is igaza van

          „Az életben csak egy dolog állandó; a változás”

          3
          1
          • Névtelen
            2021.11.01. 23:13

            “Az életben csak egy dolog állandó; a változás”

            No meg persze az, hogy bármit is mond Orbán, igaza van.

            3
            8
          • Névtelen
            2021.11.02. 07:16

            Illetve holnap is igaza lesz, ha megint az ellenkezőjét mondja igaz kipcsi?…:):):)Most akkor kell euró vagy nem?Cseppet meg vagytok zavarodva öcskös.

            4
            2
          • Névtelen
            2021.11.02. 08:31

            megmondta; akkor léptünk be, amikor nekik jó volt, akkor lépünk ki amikor nekünk jó lesz.

            1
            1
    • Névtelen
      2021.11.01. 14:08

      Amikor az Általános forgalmi adót 20-ról 25-re tornáztátok , fel akkor kussoltál , mi? Amikor a fidesz az Általános forgalmi adót 18-ról 5-re engedte le , akkor kussoltál, mi?

      Jut eszembe mennyi most a devizakitettség?

      „Az Új Egyenlőség stúdiójának volt vendége Király Júlia közgazdász. A tornádó oldalszele című új könyve apróján a Magyar Nemzeti Bank korábbi alelnökével Pogátsa Zoltán főszerkesztő beszélgetett(videó).

      A kétezres évek devizahitel-válságáért potenciálisan a következők tehetők felelőssé: hitelt felvevő lakosság, hitelt folyósító bankok, a pénzügyi piacok szabályozó hatósága, illetve a gazdasági körülményeket meghatározó kormányzat
      A svájci frank és a jen alapú devizahitelezés eleve teljesen abszurd volt, mert a hosszú távú hitelezésben igen nagy volt az árfolyamkockázat
      Az euró alapú hitelezés viszont logikus volt, akár egy problémamentes termék is lehetett volna, hiszen jó gazdaságpolitikai pálya mellett lett volna rá esély, hogy Magyarország 2006-ban vagy az utána következő években belép az eurózónába, és az árfolyamkockázat megszűnik, hiszen a hiteltulajdonosok euróban kapják a fizetésüket.
      Érhető és logikus volt az is, hogy a lakosság a sokkal alacsonyabb kamatozású euró hitelt választotta, mint az akkor nagyon magas kamatozású forinthitelt. A lakosság felelőssége tehát nem igazán áll fenn.
      A problémát az okozta, hogy a brutális mértékű államháztartási hiányok miatti gyors eladósodás nyomán a nemzetközi befektetők a 2007-es válság alatt Magyarországot – jogosan- az igen kockázatos országok közé sorolták. Ettől zuhanni kezdett a forint árfolyama, és ez okozta a devizahitel törlesztő részletek megugrását. A devizahitel-válság első számú felelőse tehát a Gyurcsány kormány volt.
      Minekutána az első kormányzati éveiben szétesett az államháztartási fegyelem, Gyurcsány megszorításokba kezdett, és ennek ellentételezésének fogta fel a devizahitelezést. („Nem fog fájni!”)
      Ahogy a könyv hitelesen dokumentálja, Király Júlia maga is, illetve a Magyar Nemzeti Bank is rendszeresen felhívta a figyelmet a devizahitelezés veszélyeire, ám a politika ezeket figyelmen kívül hagyta.
      Magyarország aztán a 2007 előtti időszak gyors eladósodása miatt az Európai Unió első olyan válság országa lett, amely kénytelen volt az IMF-hez fordulni. Csak egy bődületesen nagy, a GDP 20%-át kitevő hitel menthette meg az országot az államcsődtől. A többi visegrádi ország elhatárolódott tőlünk.”

      4
      14
      • Névtelen
        2021.11.01. 16:53

        Ezt az ostoba fideszes propaganda szöveget fölösleges volt idemásolnod mert már olvastuk ezerszer!
        A 3/4 része hazugság, ami minden alapot nélkülöz. Ezt te is jól tudod, csak hát a pártfegyelem nem engedi, hogy tűrjétek a kritikát, mert benneteket csak az egybitesek tartanak hatalmon és őket minden ordas hazugsággal meg kell tartani. Magyarul,a taknyotokon és a véreteken fogtok hason csúszva eltünni a történelem süllyesztőjében! Most még kapálóztok egy kicsit, bedobtok mindent ami még maradt, de közel a vég!

        21
        4
        • Névtelen
          2021.11.01. 18:00

          Lehülyézted Márki-Zay egyik legfőbb támogatójának könyvét

          Király Júlia közgazdász. „A tornádó oldalszele ”

          Ezt a „közel a vég”-et, mondtátok 2006-ban, 2010-ben, 2014-ben, 2018-ban

          Meddig marad illegalitásban az SZDSZ? Mikor jönnek vissza a történelem szemétdombjáról?

          1
          2
          • Névtelen
            2021.11.01. 18:16

            A mostani házelnököt is mi adjuk öcskös.Kövér Laci nem tájékoztatott? :):):):)

            5
            3
          • Névtelen
            2021.11.01. 19:41

            Mi tartja nálad a plafont?

            1990-től megutálta a cocikat.
            Mondjuk meg is értem.

          • Névtelen
            2021.11.02. 07:17

            Egyeztessetek fidelitasoskám:
            „Én szocialistának vallom magam” Kövér Lackómackó

            8
            1
          • Névtelen
            2021.11.02. 09:03

            Mikor is mondta?
            Na, ugye!
            Horn után becsuktátok a boltot.
            Már lassan külsösökre sem futja, nemhogy saját nevelésre.

            1
            1
          • Névtelen
            2021.11.02. 16:27

            Így megy ez nálatok, egyszer kiszes vagy másnap liberális, harmadik nap soros ösztöndíjas, negyedik nap polgár, ötödik nap neonáci, hatodiknap újkereresztény, hetedik nap zsidó. Aztán jön egy újabb hét..:):):):)

          • Névtelen
            2021.11.03. 06:40

            „Csak az ökör következetes”

            1
            2
          • Névtelen
            2021.11.03. 12:02

            Titeket aztán tényleg nem lehet ezzel vádolni párttitkár gyerekek.

          • Névtelen
            2021.11.03. 14:01

            „Csak az ökör következetes Otto von Bismarck német vaskancellárnak tulajdonítják ezt a mondást, bár nincs rá bizonyíték, hogy valaha is mondta volna….”

            1
            1
    • Névtelen
      2021.11.01. 14:33

      Bónusz a ráadásra; D. Tóth Kriszta bejelentkezett MZP-nél. Más?

      2
      4
      • Névtelen
        2021.11.01. 16:44

        B@ssza a csőrötöket, g.cik? Bukni fogtok és most teli tüdőből mocskoltok mindenkit, aki nem a narancsosok bandájába tartozik. Gennyes társulat vagytok!

        16
        5
        • Névtelen
          2021.11.01. 18:01

          Kicsoda? Egy D.Tóth Kriszta keresztény? Menjél már!

          4
          4
          • Névtelen
            2021.11.01. 18:29

            Kicsoda? Egy Orbán Viktor keresztény? Menjél már!

            Vagy azt is idézhetném a nagy vezír ifjúkorából: „Térdre, csuhások!”

            14
            4
          • Névtelen
            2021.11.01. 19:37

            Honnan jött nem érdekel.
            Hová megy, az érdekel

            Majd átadja a stafétát egy tehetséges fideszesnek.
            Van belőlük bőven

            1
            1
          • Névtelen
            2021.11.01. 23:16

            És mond, csak Orbánnál nem érdekel, hogy honnan jön, Gyurcsánynál meg Márky-Zainál igen? Nem ezt hívják kettős mércének???

            5
            3
          • Névtelen
            2021.11.02. 12:05

            Tévedsz! Gyurcsánynál ( Apró-klán alkalmaztott) sem érdekel, Márk-Zaynál sem érdekel, sőt Bige-nél sem érdekel. ( arrafele még Hadházynak is tilos repülni)

            „A több ingatlan összevonásával létrehozott nagybirtok központi területe 46 hektár, azaz csaknemfélmillió négyzetméter.

            Csak az összehasonlítás kedvéért: ez húsz százalékkal nagyobb mint a kaliforniai Disneyland területe.
            A birtok közelébe sem mehet senki, az elektromos védőrendszer azonnal riasztani kezd.

            Az elképesztő gazdagság talán leginkább a saját, házi vadasparkban testesül meg, Bige László több száz őzet, szarvast, vaddisznót zsúfolt be a saját kerítése mögé. Ilyet utoljára Magyarországon csak az Anjou-királyok engedhettek meg maguknak – írják.

            A fák közé gondosan elrejtett óriási házat egy egész tórendszer veszi körül, egymással összekötött és egymástól független tavakkal.

            Az erdő mélyére rejtett házhoz egy külön tó is tartozik
            A baloldali milliárdos házát nyilvánvalóan tudatosan rejtették el az erdőben, még a levegőből is nehéz kivenni.”

            1
            1
  3. Névtelen
    2021.11.01. 10:58

    Kevés a drága krém, Kriszta.

    4
    3
    • Névtelen
      2021.11.01. 14:11

      Hagyd! Halottak napi uszítás

      2020 karácsonya előtt is ezt tették:

      „MSZP Debrecen – D. TÓTH KRISZTA: A JÓISTEN A MIÉNK IS!
      2020. dec. 15. — D. TÓTH KRISZTA: A JÓISTEN A MIÉNK IS!”

      1
      4
      • Névtelen
        2021.11.01. 20:14

        Halottak napja az holnap van fideszeskereszténykém…:)
        Ezt akar tudhatnád is,ha templomot nem csak kívülről láttál volna.

        9
        1
        • Névtelen
          2021.11.01. 20:55

          de hát a Jóisten a tiétek!
          meg a Karácsony is ???

          • Névtelen
            2021.11.02. 07:18

            Akarsz Jézus férfi menyasszonya lenni?Mert abban az orbán fiú tud segíteni.

            8
            2
          • Névtelen
            2021.11.02. 08:28

            Nem érdekel az Ungár család, nem érdekel Márki-Zay aljassága.

            1
            2
          • Névtelen
            2021.11.03. 20:13

            Egyik felvállalja, a másikat meg verte apuci és inkább angliába dugta, hogy ne is kelljen látnia. Keresztény családmodell.

            5
            1
          • Névtelen
            2021.11.04. 14:36

            Irigylitek, mi? ????

        • Névtelen
          2021.11.01. 23:19

          Ugyan, hagyd: ő is ifjú KISZ-esből keresztelkedett ki, akár a felcsúti bálványa.

          4
          2
          • Névtelen
            2021.11.02. 07:19

            Nem fáradság: ezek a kis megafonos gyerekek mindig házhoz jönnek a lóf@szért és ki vagyok én hogy megtagadjam tőlük..:)

            3
            1
          • Névtelen
            2021.11.02. 09:01

            Hja. Ki vagy Te?

          • Névtelen
            2021.11.02. 11:05

            Olyan aki belenyomja a nózikádat a kakidba..:):):)

            3
            1
          • Névtelen
            2021.11.02. 12:32

            Látom.
            https://www.youtube.com/watch?v=bE1FX0Uf01I

          • Névtelen
            2021.11.02. 12:36

            Tudjuk!
            „Felrobbantotta az internetet ” ilyet csak az álbaloldal tud.

  4. Névtelen
    2021.11.01. 14:44

    Már Karl Kautsky is megmondta: Jézus volt az első kommunista. Nincs ebben semmi újság.

    1
    1
    • Névtelen
      2021.11.01. 18:11

      Azt a renegátját neki!

      akkor MZP csak plagizált? ???

      1
      2
      • Névtelen
        2021.11.02. 07:20

        Nem nagyon ismered a szó jelentését ugye?

        1
        1
        • Névtelen
          2021.11.03. 06:46

          „Karl Johann Kautsky (Prága, 1854. október 16. – Amszterdam, 1938. október 17.) cseh-német marxista teoretikus és szociáldemokrata politikus. Engels 1895-ös halála után az ortodox marxizmus leghitelesebb képviselőjének ismerték el, az első világháború kezdetéig ironikusan úgy is említették, mint „a marxizmus pápáját”, majd a proletár diktatúra hívei vádlón mint „a renegát Kautskyt”. Kautsky a háborút követően a bolsevik forradalomnak és túlzásainak nyílt kritikusa volt, a szovjet állam természetéről szóló írásaiban vitába szállt Leninnel és Trockijjal.”

          • Névtelen
            2021.11.03. 14:20

            A „plagizál” -ét te nagyon sötét…

            2
            1
          • Névtelen
            2021.11.03. 15:03

            „Márki-Zay Péter a kampánynyitó rendezvényen a politikai identitását is igyekezett kifejteni. Szerinte egy keresztény nem fél, ő pedig hívő keresztény. Továbbá úgy véli, olyan jelölt kell, aki a leginkább elfogadható a liberálisok, a zöldek, a baloldaliak, a fiatalok, az idősek, illetve a keresztények és az ateisták számára is. Márki-Zay Péter ilyennek tartja magát, sőt még azt is hozzátette, hogy

            JÉZUS KRISZTUS IS BALOLDALI EMBER VOLT.”

            („Plagizál szó jelentése: 1. Jogtalanul utánoz más szerzőtől származó művet vagy annak egy (nagyobb) részletét”)

          • Névtelen
            2021.11.03. 22:27

            Na,most hogy már kikerested mit jelent,akkor idéznéd hogy mit plagizált PONTOSAN és melyik a jobtalan része?Ha azt mondom,hogy Orbán egy g@ci akkor én plagizáltam vagy csak ugyanaz a véleményem mint Orbán szobatársának?Ne kapkodd el a választm

            3
            1
          • Névtelen
            2021.11.04. 14:42

            Láttam a választ, most október 23.-án.

  5. Névtelen
    2021.11.01. 18:51

    (ahogy az angolok mondják: ettől szőr nő a mellkasodra ? )

  6. Névtelen
    2021.11.02. 01:46

    megölitek a szarvasokat

    1
    3
    • Névtelen
      2021.11.02. 06:57

      a bolsik 100 millió halottja után?

      1
      2
      • Névtelen
        2021.11.02. 11:06

        Mi az a ti 101 millió halottatokhoz képest?Semmi.

        3
        2
        • Névtelen
          2021.11.02. 11:59

          Basszus! még nem írtad meg a könyvet? Igyekezz!
          A kommunizmus fekete könyve-t (Le Livre noir du communisme) már 1997 -ben megírták.

          • Névtelen
            2021.11.02. 14:02

            Basszus. Dörmögő Dömötör gyereklap..1957-ben alapították. Nem olvastad?Pedig ugyanott volt a mesekönyvek között mint a tiéd..:):):):):)
            101 milliószor puszillak!

            2
            1
          • Névtelen
            2021.11.03. 14:02

            Én is. Milyen volt a GULAG?

          • Névtelen
            2021.11.03. 14:18

            Milyen volt auschwitz birkenau?

            2
            1
          • Névtelen
            2021.11.03. 14:56

            Miért is nem bombáztátok az odavezető vasútvonalakat?
            Na, ugye!

            1
            1
          • Névtelen
            2021.11.03. 20:11

            Mert akkor nem tudtátok volna összehozni a 101 milliót.Így meg még többet is.

            2
            1
  7. El Chapo
    2021.11.03. 11:23

    Kriszta, ha hallgattál volna, bölcs maradtál volna!

    3
    6
    • Névtelen
      2021.11.03. 12:01

      És ezzel meg is cáfoltad minden sorát..:)):):)

      3
      2
      • Névtelen
        2021.11.03. 14:06

        A szomszédasszony szerint mind a három válásában belejátszott Orbán Viktor. ???? Azóta csak életmód magazinokon keresztül politizál.

        1
        2
  8. Bmeg
    2021.11.03. 20:03

    Hisztis komcsi picsa, szófosása hányingerkeltő, gyűlöletet kelt és hazudik, csúsztat. Kivágtátok a fákat? Kik bmeg? Úgy hívják erdőgazdálkodás. Minden szava uszítás

    3
    8
    • Névtelen
      2021.11.03. 20:15

      Így erdőgazdálkodtok ti :
      „Keszthelyen kivágtak csaknem 40 fát egy Balaton-parti telken.Keszthely polgármestere nemrég kiemelt beruházássá nyilvánította a területet és az ott folyó építkezést. Vendéglátóhely épül a területen, a hivatalos álláspont szerint a kivágott fák közül már sok volt veszélyes.”

      5
      1
      • Névtelen
        2021.11.05. 16:57

        Húúúúúúúú! Most algák szolidaritásból nem termelnek majd oxigént.

        1
        1
        • Névtelen
          2021.11.05. 18:54

          Te vagy az áder jani? A hozzáértésedből rád ismerek.

          3
          1
          • Névtelen
            2021.11.06. 18:28

            Áá! Csak Te vagy a 100-as

            „Az algák kulcsfontosságú szerepet végeztek bolygónk bioszféra eredete és kialakulásában és továbbra is alapvető elemei a Föld ökoszisztéma fenntartásában és fejlesztésében. Russell Chapman amerikai professzor, kiemelkedő tudós és az algákról szóló ismeretek zseniális népszerűsítője, úgy jellemzi ezt a fotoszintetizáló szervezetek csoportját, mint „A Föld legfontosabb” növényeit”

            Milyen tényszerű anyag alapja ennek a gondolatnak?

            Kezdetben a légkör oxigénnel való dúsítása, az oxigén koncentrációja növekedni kezdődött mintegy 2,5 milliárd évvel ezelőtt, ami az algák legősibb csoportja – cianobaktériumok (kék-zöld alga) – fotoszintetikus aktivitásának köszönhető. Ez volt a legfontosabb pillanata az élet fejlődésének bolygónkon.

            Jelenleg is a kék-zöld alga még mindig a vízi életközösség fontos eleme és más rétegekkel együtt az algák a környezetvédelmi szempontból nem kevésbé nagy a „súlyuk” (kovamoszatok, zöld, barna, vörös alga, és mások.) Összefoglalóban az adott algák felelősek az oxigén mintegy felének a kitermeléséért a légkörben. A másik felét termel szárazföldi növények termelik ki, amelyek közül az elsők mintegy 500 millió évvel ezelőtt jelentek meg, és ezek nagyszülői – a zöld algák. Ennek megfelelően az algák, a fotoszintézis folyamaton keresztül annyi szén-dioxidot dolgoznak fel, mint az összes szárazföldi növények együtt.”

            1
            1
          • Névtelen
            2021.11.06. 19:02

            Te tényleg Áder vagy.Ugyanaz sok pofázás: 0 tartalom….:):):)

            3
            1
  9. Névtelen
    2021.11.04. 12:25

    TROLLT NE „ETESSÜNK“!

  10. Pistike
    2021.11.04. 12:29

    Ez a Névtelen jól elbeszélgetett önmagával. ?

  11. Névtelen
    2021.11.04. 15:38

    Gazsit?Irigyelni?Az tény, hogy van előnye ha nem kell a csúti patkánnyal 300 kmnél közelebb kerülnie, az más kérdés hogy ezt a mi pénzünkön teszi.

    3
    2
  12. kádár elvtárs
    2021.11.04. 16:25

    kedves fideszwsek ! Ott fogtok sirni, ahol senki sem lát

    3
    3
    • Névtelen
      2021.11.05. 14:13

      Kádár elvtárs már a csontjaidat is killopták a temetőből. ?????????????

      • Névtelen
        2021.11.05. 16:38

        Kövér Lacinál van a polcon.Családi hagyaték.

        4
        2
        • Névtelen
          2021.11.05. 18:52

          „Mond mérgesen: kurvanyátok,
          – Farba rúgja az eget –
          Pernahajder az apátok,
          Locsogtam már eleget,
          De nincsen resultátuma,
          A fikák argumentuma
          Sem használna már nektek.”

          Csokonai: Az istenek osztozása

  13. Csak én.
    2021.11.05. 22:40

    Biztos van benne igazság, de hogy a másik oldal sem volt-van-lesz jobb vagy más az is biztos. El kell menni választani és nyerni ha annyira rossz a jelenlegi kormány. Ha nem sikerül akkor CSENDBEN el kell fogadni, tudomásul venni az eredményt ha már a leváltani óhajtók annyira „jók és demokratikusak,más értékrenddel bírók, jobbak” a kormánynál és az őket támogatóknál. Persze a szidalmazás, anyázás, rágalmazás, mocskolódás, kritikán aluli kommentezés nem ezt mutatja. Nézzen mindenki először tükörbe.

  14. Wolfram
    2021.11.06. 11:30

    Ha belülről fröcsögik tele a monitoromat, azt hogy lehet letörölni…? Most durván olyan lett 🙁

  15. Erika G.
    2021.11.06. 14:38

    Micsoda undorîtó szellemi toprongyok vannak itt a kommentelők között.Borzadàly!!
    Balkàn ,Baktéria menthetettlen minden szempontból!!

  16. Mahir kara
    2021.11.06. 16:21

    • A Szocialista Magyarországért kitüntetést kapták:

    Dr. Schmitt Pál elvtárs, a MOB elnöke, több évtizedes szocialista
    sportvezetői munkájáért és nemzetközi érdeklődést kiváltott tudományos
    munkásságáért

    Kövér László elvtárs, az MSZMP Párttörténeti Intézet munkatársa,
    két évtizedes ideológiai kutatásaiért

    Tarlós István elvtárs, tanácstag, a III. kerületi tanács
    városfejlesztési bizottságában kifejtett munkásságáért

    Bakondy György elvtárs, az Országos Védelmi Bizottság párttitkára

    A Munka Érdemrend arany fokozatát kapták:

    Semjén Zsolt elvtárs, az Országos Egyházügyi Hivatal titkára

    Demján Sándor elvtárs, a Gorsium ÁFÉSZ elnöke

    Csányi Sándor elvtárs, az OTP V. kerületi fiókjának vezetőhelyettese

    Áder János elvtárs, Csorna város pártbizottságának másodtitkára

    A Munka Érdemrend ezüst fokozatát kapták:

    Széles Gábor elvtárs, az Ikarus üzemi pártbizottságának tagja

    Orbán Győző elvtárs, a Gánti Ércbányák nyugalmazott párttitkára

    Pokorni Zoltán elvtárs, a Pedagógusok Szakszervezetének főtitkára

    Pozsgay Imre elvtárs, a Hazafias Népfront elnöke

    Rogán Antal elvtárs, a Sárvári Gimnázium KISZ-bizottságának titkára

    A Munka Érdemrend bronz fokozatát kapták:

    Hoffmann Rózsa elvtársnő, gimnáziumi tanár

    Lázár János elvtárs, Hódmezővásárhely város tanácsának tagja

    Kósa Lajos elvtárs, a Debreceni Városi Tanács előadója

    Szíjjártó Péter elvtárs, Győr város tanácsa ifjúsági bizottságának tagja

    Matolcsy György elvtárs, minisztériumi előadó

    Vona Gábor elvtárs, az ELTE KISZ-alapszervezet titkára

    Selmeczi Gabriella elvtársnő, a Budaörsi Szocialista Nőszervezet tagja

    Deutsch Tamás, az ELTE Állam- és Jogtudományi Kar hallgatója

    Heti Hírnökből lementve!

    2
    1
    • Névtelen
      2021.11.06. 18:23

      Ilyen ökörséget én is tudok leszedni

      „Az egyik legfőbb magyargyűlölő zsidó verse
      2007.06.16.

      XXXXXXXXXXXXXXXX, a Magyar XXXXXXXXXXXXXX Világszövetségének szóvivője által írott vers

      Hangosak a f@sz magyarok,
      Fajtiszták, mint az olaszok.
      Buták, mint az oroszok
      S úgy végzik, mint a karthágó’k.

      Lesózzák a földjeiket,
      Felszámolják történelmüket,
      Eltűnnek majd nem sokára,
      Elmennek a bús p1csába….stb, stb.

      1
      2
  17. Névtelen
    2021.11.06. 18:19

    Ja, hogy másolgatjátok ezerszer a Kanadai Magyar Hírlap blöffjét
    Semmi gond. 2018-ban sem jött be. ?????

    http://epa.oszk.hu/00800/00843/00140/05/akikre-buszkek-vagyunk/index.html
    „You are here: Home » Ellenszék » Akikre büszkék vagyunk (?!)
    Akikre büszkék vagyunk (?!)
    2015 OKTÓBER 5 10:00 DE.71 HOZZÁSZÓLÁS
    Egy letűnt korszak kitüntetettjeinek listája. Érdekes olvasmány.
    Nem semmi….akikre büszkék voltunk, vagyunk és leszünk?!
    Tehát mégsem 1989-ben születtek meg Magyarországra az Urak!
    (Ezt azért nem kell szégyenleni sem. A múltat nem lehet végképp eltörölni, mert az mi is vagyunk. Voltak azért, akik akkor sem vették át a kitüntetést….)

    Egykori kitüntetettek és kapott érdemrendjeik. Nem lehet kétszer ugyanabba a folyóba lépni?!

    A Szocialista Magyarországért kitüntetést kapták:
    – Dr. Schmitt Pál elvtárs, a MOB elnöke, több évtizedes szocialista sportvezetői munkájáért és nemzetközi érdeklődést kiváltott tudományos munkásságáért..”

  18. PáLoS TReND
    2021.12.15. 17:00

    Álszent és mérhetetlenül demagóg ez a nő! Miközben Ferit ki sem engedi a szájából!…

    1
    1
  19. repülő
    2021.12.29. 14:24

    Minden szava igaz Krisztának, lehet szereni vagy nem szeretni az íróját, az igazság egy objektív dolog.
    Csak az nem látja akinek farkas vakságot okoz a fidesz fóbia, ezek akkor is Orbánra szavaznának, ha holnap éhen hal a családjuk a fidesz miatt!

  20. NÁDASSY JÓZSEF
    2024.01.08. 21:55

    hányásom volt mindig D. TÓTH KRISZTÁTÓL -NÁDASSY JÓZSEF 2024.01.08. MISKOLC CITY !!!!!!!!!!!!!!!!!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük