Furcsa leírni, de a pillanatnyi forma alapján nem tűnt esélytelennek a magyar válogatott Olaszországban a Nemzetek Ligája 2. fordulójában. A magyar csapat a legutóbbi öt mérkőzéséből csak egyet veszített el, négyet megnyert, a legutóbbit kiváló játékkal Anglia ellen, míg az olaszok 6 meccsből csak egyet tudtak nyerni, és – ahogy mi is – lemaradtak a világbajnokságról.
Aztán elég hamar kiderült, hogy a magyar válogatott olasz kapitányának lett igaza, aki az angolok elleni bravúros győzelem után azt mondta, hogy „az Anglia elleni győzelem abból a szempontból nem segít, hogy ezek után Olaszország biztosan nem veszi félvállról a meccset. Korábban talán volt rá esély, hogy a csoport többi csapata azt gondolja, Magyarországot biztosan legyőzik valahogy, most viszont biztos vagyok benne, hogy a vetélytárs odateszi magát ellenünk”.https://444.hu/foci/2022/06/07/siman-nyertek-az-olaszok-a-magyar-valogatott-ellen
A csúti legalább eltöltött egy jó éjszakát csányisanyi bá-val Cervia egyik impozáns lakosztályában. De vajon ki lehetett a passzív?
mi a jó büdös francért kell egy olasz-magyar meccsen vesszen Trianont ordibálniuk a barmoknak.
Mert idióta barmok, Európa legsötétebb, legostobább söpredéke! Azt hiszik ha műmagyarkodnak, hazafiaknak tekintik őket. Pedig csak egy buta csőcselék, akik lejáratják az országot.
A gyerekeket kísérők nagy része abból a TAO támogatásból kapja a fizetését, amit utánpótlás-nevelés címén herdálnak.
Vagy nem herdálják ? ?
Végül is hallható volt az utánpótlás hangja . . .
és? Már maximális a műfallosz készlet. A liberális utánpótlás biztosított.
„A másik kérőnek, az orvosnövendéknek pedig kinyitják a sliccét és kirakják belőle a nemi szervét. Később ugyanez a szereplő jelenik meg a színpadon egy óriási rózsaszín műfallosszal a lába között.
Az elhangzó trágár szavakat idézni sem tudjuk, csak a diákok rémült tekintetén láttuk, hogy nem egészen erre számítottak. Szerencsére a négy-öt tanárnő, aki elvitte az osztályát erre a darabra, jól érezte magát, végigvihogták az előadást.
Hogy miért került be ez a darab a bábszínházba, örök rejtély, hiszen az biztos, hogy több volt benne a műfallosz, mint a báb. De vajon ki volt a darab rendezője? Hát persze, hogy Alföldi! Nem furcsa?
A hitleri–sztálini típusú hazai jobboldali diktatúra már nyolc éve üldözi a szabad szellem legbátrabb harcosát, aki mesteri ügyességgel megtéveszti a pribékeket és kiszökik a börtönből sok-sok színházi darabot rendezni, főszerepbe hozva a műpéniszeket.
Mielőtt továbbmennénk Alföldi Róbert egyéb bábszínházi alkotásaihoz, foglaljuk össze, mit is ír a Budapest Bábszínház szervezeti és működési szabályzata a kulturális intézmény küldetéséről: a színház részt vesz a magyar kultúra terjesztésében, feladata, hogy a társadalom kulturális igényeit sajátos eszközeivel magas művészi színvonalon kielégítse.
A szerző Kinek a kulturális diktatúrája? c. cikksorozatának eddigi részeit ide kattintva olvashatja el.
Tegyük hozzá azt is, több mint félmilliárd forint az intézmény éves költségvetési támogatása, a Fidesz nyolcéves diktatúrájával szorozva ez talán a balliberális számítás szerint is meghaladja a négymilliárd forintot. Azt sem szeretnénk felróni, hogy – a kirekesztés jegyében – közreműködőként majdnem száz százalékban a jobboldalra vicsorgó balliberális hangadók kapnak lehetőséget, mint Ascher Tamás, Dés László, Szabó T. Anna és hasonszőrű társaik.
Folytassuk tehát Alföldi úr bábszínházi rendezéseivel! Itt van a Sade márki 120 napja. Ezt írja róla az ajánló: „Donatien Alphonse Francois de Sade márki a mai napig is az egyik legtitokzatosabb, legtalányosabb író-filozófus. […] Az emberi természet, a szexualitás, a perverzió végeérhetetlen kombinációjú lexikonát, azt a fekete könyvet, amely – úgy tűnik – megismételhetetlen és folytathatatlan, a Szodoma 120 napját bűnös, veszedelmes, titkolnivaló, pokoli regényként tartják számon.
Ez a perverz bábjáték – élő színészekkel és élővé tett bábokkal – egy sötét és kegyetlen kalandra hívja nézőit. Olyan töredéket mutat be a márki életéből és utolsó regényéből, amely a márki gondolatainak, izzó vágyainak, démonainak és a szabadság szellemi és fizikai teljességére áhító lényének legmélyére enged bepillantást. Ez a figyelem a nézőktől és az előadás alkotóitól is merészséget, bátorságot és elfogulatlan kíváncsiságot kér.”
Nézzünk egy másikat! „Táncosnők, kurvák, bábok – A Kabarét adják Alföldi Róbert rendezésében a bábszínházban” – áll a Magyar Narancs 2015. április 28-i ajánlójának címében. „Nem csak a hatalmas műmellek és műfenekek vághatják majd ki a biztosítékot a bábszínházas Kabaréval kapcsolatban” – írja a HVG április 14-én. Egy másik cikkben megjegyzik, hogy a darabban rengeteg műfallosz is látható.”
Látom, te is kijártad a 8 ostobát és a 4 butát!
Ezért kár volt strapálni magad!
Persze hogy megbux vót, mer nem térgyeltek a niggereknek!
De sötét vagy ecsém!