Skip to content

Cserhalmi Vidnyánszkynak: Én úgy tudom, hogy a front Herszonnál húzódik

Cserhalmi Vidnyánszkynak: Én úgy tudom, hogy a front Herszonnál húzódik

Cserhalmi György nyílt levelet, vagy inkább rövid nyílt üzenetet írt a Nemzeti Színház igazgatójának.

Kedves Attila!

Én úgy tudom, hogy a front Herszonnál húzódik.

Biztos, hogy ott vagy?

Üdv: Cserhalmi Gyuri”

Ezt a rövid üzenetet küldte a Színház Online szerkesztőségén keresztül a Nemzet Színésze Vidnyánszky Attilának, miután a Nemzeti Színház vezérigazgatója, az SZFE kuratóriumának elnöke nemrég egy beszélgetésen azt fejtegette, hogy „harcos világban élünk, én pedig nagyon a frontvonalban vagyok. Nehéz innen kilépni”.

Ugyanitt azt is mondta, hogy „ez egy háborús helyzet, és jóval előbb elkezdődött, mint az orosz-ukrán háború” továbbá beszélt a színészképzést szerinte eddig leuraló liberális egyeduralomról, majd kijelentette, akik innentől az SZFE-ről kikerülnek, „másik hangnemet és másik gerincet fognak képviselni”, igaz „a diákok áthangolása nem egyszerű dolog”.

Vidnyánszkytól elhatárolódtak az SZFE hallgatói,



               

Figyelem! Az alábbi, a cikkhez hozzáfűzött hozzászólások nem az eszakhirnok.com nézeteit tükrözik. Mi a hírt/eseményt közöljük, a kommenteket nem tudjuk befolyásolni - azok az olvasók személyes véleményét tartalmazzák.



91 Comments

  1. Névtelen
    2022.11.23. 16:45

    Hja az SZDSZ. Cserhalmi, Bródy, stb,. stb

    2
    8
    • Névtelen
      2022.11.23. 17:50

      Az elejéről kihagytad kövérlacikát.

      13
      2
      • Névtelen
        2022.11.24. 10:52

        Már sokszor cáfoltak , de még mindig hazudsz?

        „JOBBRA: Kohn József cementárugyáros háza Pápán, a Fô tér 18.
        szám alatt. A házat 1890-ben Salzer Dávid, Kohn József apósa
        vásárolta, földszintjén kapott helyet a Cementárugyár irodája.
        Három generáció lakott az épületben, egészen a gettóba vonulásukig.
        A háborút követôen az életben maradt családtagok visszaköltöztek,
        majd a kommunista hatalomátvételt követő államosítás során
        végleg elveszítették házukat…”

        Az elvtársaid vették el.

        Kövér ennek megfelelően utálja is az SZDSZ-nek lefeküdt mszp-t.
        Minden elkövetetett az SZDSZ—Fidesz pártszakadás érdekében.

        1
        8
        • Névtelen
          2022.11.24. 12:04

          Na ja, de aki elméletben „Kövérlacával” ébred és vele fekszik”, az a köcsög ezt úgyis képtelen felfogni. 😛

        • Névtelen
          2022.11.24. 20:00

          Kövér László „Az 1990-es országgyűlési választáson pártja és a Szabad Demokraták Szövetsége (SZDSZ) közös jelöltjeként egyéni mandátumot szerzett a pápai választókerületben.”

          • Névtelen
            2022.11.24. 20:52

            ÉS?
            az SZDSZ ifjúgárdája volt a Fidesz.
            Aztán leesett nekik a tantusz, Kende elvtárs.

          • Névtelen
            2022.11.24. 20:58

            Volt már minden a fidesz. Ma éppen náci oroszszimpatizáns.

          • Névtelen
            2022.11.28. 21:53

            neked hazátlannak nem mindegy?

          • Névtelen
            2022.11.29. 11:45

            Nem, mert lejáratják az országot.

    • Névtelen
      2022.11.23. 18:53

      Mindig tetszik mikor ilyen röviden, szellemesen hülyét csinálnak egy beképzelt majomból!!

      11
      2
      • Névtelen
        2022.11.24. 13:49

        Vegyétek el Alföldi műfalosz támogatását.

        • Névtelen
          2022.11.24. 15:22

          Miért?Kocsis Máté kifogyott a készletből? :):):)

  2. Névtelen
    2022.11.23. 16:45

    „Elsőként pusztán arra hívom fel a figyelmet, hogy a dollárbaloldal a választások előtt elhallgatta a külföldi pénzt, sőt később még azt is tagadták, hogy külföldi finanszírozókkal lennének kapcsolatban. Miután kiderült, hogy mégis jött pénz külföldről, letagadták a felét.

    Ha csak a választáson induló baloldali pártok számára juttatott külföldi finanszírozás összegét nézzük, az is nagyjából a négyszerese annak, amit a magyar költségvetés biztosít a pártok kampánykiadásaira. Önmagában ez a tény súlyosan sérti az ország szuverenitását.”

    1
    10
    • Névtelen
      2022.11.23. 17:54

      Azta! MZP-ék képesek voltak kijátszani a rubelfideszes rendőrállamot, amit már több éve építetek? Minden pénzmozgást jelentenek a bankok, Pegasus-sal figyelitek az ellenzéki telefonokat, lehallgatjátok a beszélgetéseiket, minden évben ÁSZ-szal és NAV-val vizsgáljátok a működésüket, mégis képesek voltak hónapokon keresztül észrevétlenül használni az amerikai dollárokat? És most is csak MZP nyilvános bejelentése, „önfeljelentése” után vettétek észre az egészet?????
      Mert ilyen bénák vagytok.

      12
      1
      • Névtelen
        2022.11.24. 12:10

        Bizony seggarc, fossál még a borzalmas diktatúráról, ahol még a fingodat is kielemzik, nincs-e benne valami a diktátorról. Ja, hogy mégsem??? 😛
        A szerencsétlen, szánalmasan hülye dollárbalfaszoldali marhák – pl. te – az ilyen szövegükkel a saját dugájukba dőlnek. 🙂

        1
        7
        • Névtelen
          2022.11.24. 20:03

          Mennyi pénzt kell még beletolni rogántóniék titkosszolgálatába, hogy az ellenzék többmilliárdos pénzügyi tranzakcióit még ezután is észrevegyétek? Ha MZP nem beszél róla nyilvánosan, még ma sem tudnátok róla!

    • Névtelen
      2022.11.23. 18:11

      Kocsis „nem vagyok buzeráns” Máté meg ahogy ő „felhívja a figyelmet”…Tudsz szánalmasabb lenni cseléd?

      13
    • Névtelen
      2022.11.23. 19:05

      mennyit is költött a FIDESZ-KDNP közpénzből(!) kormányzati hirdetésnek álcázva, meg határontúli szavazatok megvásárlására, meg levélszavazatokkal történő csalásra?
      No ugye!!!! Jobb ha befogják a pofájukat Orbánék!
      Csak, hogy helyén legyen az összeg.
      Ez CSAK az mtva költségvetesének a 2,3%-a 🙂
      Én még nem beszéltünk a korlatlan közösségi média költésről vagy az egész seggnyaló agitprop hálózatról és propagandamédiáról.
      ti büdös cigányseggnyaló magyarellenes, szarból és húgyból és disznóspermából kikeltett kártevő barmok

      12
      1
      • Névtelen
        2022.11.23. 19:12

        Az Europai Bizottság 7.5 MD euro magyar támogatás befagyasztását javasolja – írja a FAZ.
        400 forintos euronál ez éppen 3 EZER MD Ft. Az A4D által gyűjtött adományok ennek EGY EZRELÉKÉT teszik ki.

        Indult e titkosszolgálati vizsgálat arra vonatkozólag, hogy ezt ki b@szta el?

        Indul e már eljárás a Rablóvezér és Bandája ellen hűtlen kezelés, lopás, sikkasztás, rablás gyanúja miatt?

        3.000 MILLIÁRD ez éppen annyi, mint az ellopott magánnyugdíj vagyon.

        HOL A LÉ ELVTÁRSAK?

        10
        1
        • Névtelen
          2022.11.24. 10:29

          54 000 milliárd az éves nemzeti össztermék.

          Ebből fizetjük az EU tagságit is

          1
          8
        • Névtelen
          2022.11.24. 10:33

          Erre gondolsz?

          „- A Horn-kormány a Világbank „ösztönzésére” vezette be az önkéntes alapú magán-nyugdíjpénztári rendszert. A lakosság befizetései mellé a kormány havi 30.000.000.000 forinttal (!!!) „támogatta” ezeket a pénztárakat. Honnan volt havi harminc milliárd erre?! Hát, hitelből!!! Honnan jött a hitel?! Magánbankoktól busás kamatra! ….. A havi 30 milliárd és a hozzáadott évi 40 milliárd kamat évente 400.000.000.000 forintba került az adófizetőknek! Vagyis, ezek a magánkasszák, évi 400 milliárd államadósságot termeltek! A tizenhárom éves működésük alatt, cca. 5.000 milliárdot nyúltak le az államkasszából! Ugye milyen remek üzlet maszekként az államot fejni?! Ez az óriási hiány hatalmas lukakat ütött a költségvetésen. Mindezt a Veres Jani szorgalmasan meghamisítgatta az uniós költségvetési jelentésekben, Gy. Ferenc kérésére. „Trükkök százai, amiről nyilvánvalóan nektek nem kell tudni, segítette, hogy ezt túléljük.” (Gy.F. Öszödi beszédéből) A szoclib kormányok a kedvenc bankjaikat és biztosítóikat hozták helyzetbe, a magyar emberek kárára! Ugye milyen nagy a hasonlóság a devizahitelesek és a magán nyugdíj pénztárosok tönkretétele között?! Mindig a bankok és a biztosítók a kedvezményezettjei az aljas árulásoknak! De mit is várhattunk el ilyen bankárkormányoktól?!
          – És most jól figyeljünk! Az államtól cca. 5.000 milliárd átvándorolt, a MANYUP-ba. Viszont 2010-ben, a rendszer felszámolásánál mindössze csak 2.400 milliárd forintnyi vagyon került vissza! Hová lettek a 10-12 évnyi befizetések, és az államtól kapott összegek nagy része?! Eltűnt a tőzsdéken és egyéb útvesztőkben! A pénztárak hazánkban állomásozó menedzsmentjei viszont rendszeresen milliárdos jutalmakat vettek fel! Volt olyan pénztár, amelynek vezetői 5 milliárdot utaltak haza a számlájukra, a válság idején, miközben a megtakarítások zöme eltűnt! És ezek után azt merészeli mondani akármelyik ellenzéki, hogy a Fidesz lopta el a nyugdíját több millió befizetőnek?! Persze, hogy merészeli, mert velejéig aljas, hazug gazember mind! Hiszen most azt is merészelik, hogy tüntetésre hívják az embereket. Tüntetni azok ellen, akik rendet tettek és tesznek. Hány ócska cirkuszt művelnek még az utcákon, hergelve a népet, hogy megdöntsék a kormányt?! Vajon miért kellene a nyolc évvel ezelőtt megválasztott kormányt megdönteni?! Hiszen Európában demokratikus választáson soha nem tapasztalt arányban nyert. Mi magunk szavaztuk meg őket, nem a hottentották! Ja igen, értem! Mert általuk napvilágra kerül minden aljasság. Nyolc éve hallgatjuk, hogy a Fidesz ellopta a nyugdíjakat. Nyolc éve hallgatjuk, hogy a „Zorbán” kisemmizte az embereket. Nyolc éve ontja a hazugságot MANYUP-ügyben is a teljes ellenzék. Nyolc éve tűri Orbán Viktor a súlyos, hazug rágalmakat….”

          1
          9
        • Névtelen
          2022.11.24. 16:16

          Aztán ezt a hosszú semmitmondást melyik fidesz kitartott csótánysereglet fosta mi magából?

          • Névtelen
            2022.11.24. 20:57

            A Bajnai embere

            fn 2009. szeptember 28. 06:58

            „Ha esetleg jogi okok miatt mégsem lehet megszüntetni a magánnyugdíjpénztárakat, mindenki léphessen vissza az állami rendszerbe, s legyen önkéntes a tagság – javasolta a közgazdász.

            A kötelezően fizetendő nyugdíjjárulék negyedét ugyanis – az immár csaknem 3 millió tag esetében – a magánnyugdíjpénztárak kapják,

            ami a nyugdíjbiztosítási alap hiányát növeli.

            Ezt a központi költségvetésnek kell kipótolnia.

            A pénztárak miatti hiány a tb-kasszában (a 2009 évben) 354 milliárd Ft, emellett nagyjából 150 milliárd Ft a pénztárak miatt létrejött államadósság kamatterhe – fejtegette a közgazdász.

            Kun János számításai szerint a magánnyugdíjpénztárak okán a GDP 8 százalékával nagyobb az államadósság, mint egyébként lenne.”

          • Névtelen
            2022.11.25. 10:18

            Na várj már ürülék?Csak nem azt mondod hogy bajnai miatt loptátok el a magánnyugdíjpénztárat? :):):)

          • Névtelen
            2022.11.28. 21:55

            csak aláírásra előkészítette

            képzeld 4 a lengyelek is ilyen loposak voltak

          • Névtelen
            2022.11.29. 11:46

            Ja, a lengyelek is? Akkor minden rendben.

      • Névtelen
        2022.11.24. 10:24

        Neked hazátlannak nem mindegy?

        1
        8
        • Névtelen
          2022.11.24. 10:55

          Szerencsére az ukrán állampolgár vidnyánszkynak hazából kettő is van. …Demeter szilárd dettó….Azt hogy miért érzitek úgy nemzethykereszthényeim, hogy a kultúra vezetői pozícióiba mindenképpen ukrán meg román állampolgárokat kell ültetni azt ti biztos tudjátok…

          11
          1
          • Névtelen
            2022.11.24. 13:42

            már nem cuclib sz@rja a spanyolviaszt?

          • Névtelen
            2022.11.24. 13:45

            A nemzetnek nincs határa, csak az országnak

            B@ssza a csőröd, mi?

          • Névtelen
            2022.11.24. 15:23

            És ehhez kell az ukrán állampolgárság?

    • ti büdösbarmok ehhez lehet röfögni!
      2022.11.23. 19:16

      Orbánék külföldi támogatói:
      1. EU 27 majd 26 országa akiknek a pénzéből Orbán a KESMA-t vette és azóta is ellenőrzés nélkül tömik pénzzel , de tavaly májusig biztos tömték, ezzel behozhatalan anyagi előnyt szerzett a Fidesz-KDNP a többi párthoz képest. Ez hány milliárd Ft vagy inkább euró volt 12 év alatt?

      2. Orosz KGB bank itt van mióta, az orosz kormány téglája Orbán, folyamatosan támogatják, hogy verje szét az EU-t
      3. Izrael PEGASUS kémszoftverrel támogatja 2017 óta a Fidesz-KDNP kormányt, hogy hatalomban tudjanak maradni, idén a közösségi média lehallgatására adtak el szoftvert Orbánnak

      4. Kína nem csak a 2400 év alatt megtérülő vasútra ad kölcsönt, de az EU aláásására is.

      Hazai kampánypénzek amit a Fidesz-KDNP elkölt:
      12 épve kisajátították a közmédiát, amit az ország adójából tartanak fenn, ennek csak az elmúlt 4 évben évi 132 milliárd Ft, összesen 528 milliárd Ft volt a költsége, és a közmédiában csak a Fidesz-KDNP kampányolhat az ellenzék ellen, az ellenzék nem kap időt, a 4 évente 5 perc amit kapnak az vicc.
      KESMA költsége mennyi? Van rá számítás, hogy mennyi állami reklámpénzt vagyis támogatást kapnak és az ellopott EU pnzekből hány milliárdunk folyik oda?

      Rogán kb. 50 milliárd Ft-ból kampányolt a propaganda minisztériumával.
      Mennyibe kerülnek a tavaly óta futó youtube-os és Facebook-os kampányok, most „a Brüsszeli szankciók tönkre tesznek minket” kampány pl.?

      Plakátkampányok mennyibe kerülnek évente?

      13
      1
      • Névtelen
        2022.11.24. 10:35

        Ti miért nem csináltátok, „így”?

        1
        6
        • Névtelen
          2022.11.24. 11:57

          gondolom mert mi nem vagyunk pszichopata gonosz bevándorló idegenfajúak és nem gyűlöljük a magyarokat.

          • Névtelen
            2022.11.24. 20:51

            ócska bolsi blöff a nemzetköziektől. UNALMAS.

          • Névtelen
            2022.11.24. 21:00

            Blöff??? Hiszen minden nap látjuk, tapasztaljuk!

          • Névtelen
            2022.11.28. 21:56

            32 éve élsz orbánfóbiában
            majd megszokod

          • Névtelen
            2022.11.29. 11:47

            A cigányführer mindennapos lopásait soha nem lehet megszokni.

        • Névtelen
          2022.11.24. 12:19

          Mert a dollárbalfaszoldal még ehhez is balfasz. Csak az ostobaságukat mantrázzák ostobán. 🙂
          A még náluk is ostobább Bidé-banda meg fizet, mint a katonatiszt. 😛

          • Névtelen
            2022.11.24. 20:04

            Nem ti fogtok most Ukrajnának adni 180 millió eurót?

  3. Névtelen
    2022.11.23. 17:25

    „Április 3. záróegyenlege:

    Nekik volt hárommiliárd forintnak megfelelő Soros-dollárjuk.

    Nekünk pedig hárommillió hazafi patriótánk.

    A végeredmény önmagáért beszél „

    11
    • Névtelen
      2022.11.23. 19:15

      a forintárfolyamra gondolsz?

      • Névtelen
        2022.11.24. 10:23

        Á csak a kettős mércétekre

        „Cseh Katalin esküvője, az vörös vonal, nem fér bele a balos propaganda- és heccsajtó ízlésébe!

        Borkai jachtja? Ja, az belefért.
        Orbán Ráhel pelenkája? Ja, az belefért.
        Mocskos, tökéletesen hazug pletykákat híresztelni Orbán Gáspárról? Ja, az belefért.
        Évek óta O1G-t üvölteni? Ja, az belefért.
        Bajszos sz@rozni? Ja, az belefért.
        Kandeláberezés, földönfutózás, IFA-platózás? Ja, az belefért.

        A balos propaganda- és heccsajtó e téren egyszerűen csak képmutató, de a lényeg nem ez. Elvárnák, hogy eljátsszuk 1993-at és amikor nem így teszünk, sértődötten eldobják a zsebkést, amit a hátunkba állítanának, hogy zsebkendővel törölgetni kezdjék könnyes szemeiket.

        ? Véget értek ezek az idők. Szokjátok!”

      • Névtelen
        2022.11.24. 10:41

        Nem. a szépséges Király Juliára, a volt Dobrev barátnőre, MZP jelöltjére.

        „Király Júlia, a Magyar Nemzeti Bank 2007 és 2013 között volt alelnöke pedig – akit a legkevésbé sem lehet Fidesz-szimpátiával vádolni – kifejti: „Lassan meg kellene tanulni, hogy a forint szabadon lebegő valuta. Nincs »jó« és »rossz« forintárfolyam, az úgymond »egyensúlyi« árfolyamot sem könnyű meghatározni (az exportőr teljesen máshol érzi azt, mint az importőr vagy a turista).”

        Igen, meg kéne végre tanulni, hogy a forint árfolyamát nem a kormányzat, nem is a jegybank állapítja meg (mint anno a pártállam idején), hanem a piaci szereplők: exportőrök, importőrök, befektetők, termelők és fogyasztók, no meg a valutaspekulánsok. Emiatt az árfolyam olyan, mint a hullámvasút: hol fel, hol le mozog.”

        • Névtelen
          2022.11.24. 10:57

          Nofene.És ezt viktorka 2008 ban még nem tudta?
          „A forinttal nincsen nagyobb baj, a forinttal akkor lesz baj, hogy ha nem tudjuk a bizalmi válságot megoldani. A miniszterelnök-csere a megoldása a forintválságnak”.”
          Ja és mindezt 274 forintos eurónál.M..MOst mennyi is?
          Na kotródj taknyos…

          • Névtelen
            2022.11.24. 12:23

            Fingottál egy egészségeset, seggarc. Utána beszartál.
            Mit meséltek neked még a neandervölgyi időkből, hogy ilyen „okos” lettél? 🙂
            Ja, és ne feledjem, nem anyáddal ugatsz, erre figyelj ha idefosol! 😛

          • Névtelen
            2022.11.24. 13:43

            Nem az elvtársaid találmánya a csúszó leértékelés?

          • Névtelen
            2022.11.24. 15:52

            Elvtársaim?Megint összekevertél orbán győző párttitkár elvtárssal meg az ifjúkomcsi kölkével..:):)

          • Névtelen
            2022.11.24. 20:06

            És annyira megtetszett nektek, hogy 2010 óta ti is alkalmazzátok a csúszó leértékelést?

  4. névtelen
    2022.11.23. 17:44

    Szerintem Orbán tevékenységénél jobban semmi és senki nem sérti jobban az ország szuverenitását.
    Ez csak fideszes böfögés, nagyon uncsi.

    Cserhalminak nagyon jó és életre való a nyilatkozata.
    Ez a tőmondat többet mond mint 10 gépelt oldal.

    14
    • Névtelen
      2022.11.24. 10:21

      Ja, ja

      Heti Gennyes, Hernádi Judit szinten.

  5. Névtelen
    2022.11.23. 18:48

    Jézus Krisztus is víztornyokat, trafóházakat rakétázna, hogy fagyjanak meg a kisdedek.
    Semjén Zsolt vagy Erdő Péter (nem látszik tisztán az országotokat megülő szarszagú ködben)

    7
    1
  6. Névtelen
    2022.11.23. 18:52

    Vidnyánszky kétszeresen hazaáruló.
    Orbán kényszeresen az.

    12
    1
    • Névtelen
      2022.11.24. 10:46

      Neked hazátlannak nem mindegy?

      1
      7
      • Névtelen
        2022.11.24. 12:32

        … mondja ezt egy óromániai vagy hátsó alsó-indiai xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxmaradék. Ami eredetileg valami agysoxxxxxxxxxxxxxxésé volt

        • Névtelen
          2022.11.24. 13:40

          de felvágsz galíciai ómigráns

  7. Névtelen
    2022.11.23. 19:00

    Ha megnézzük a 2 utcai harcos testalkatú szájkaratést Orbánt és Vidnyánszkt, ezek mennyi ideig maradnának életben a valódi háborúban tőlünk 1-2 ezer km-re keletre?

    Cserhalminak igaza van, nem innen kell kemény gyereknek lenni a fűtött szobából a fotelból, oda kell menni harcolni a ruszki megszállók ellen vagy mellett, ha Vidnyánszky már ilyen harcos kedvében van szövegben meg Orbán is.

    15
    1
    • Névtelen
      2022.11.24. 10:47

      Ursula , az USA 51. államának kormányzója már ott van?

      1
      6
      • Névtelen
        2022.11.24. 12:01

        ne ugass már rühes, egyedül a szarszagú hordótestű fosik odatolni a képét

      • Névtelen
        2022.11.24. 12:03

        Ilyen az igazi gyava szaros cigany. Pampog, aztan amikor felemeled a kezed, nyuszit, kussol

      • Névtelen
        2022.11.25. 06:47

        Változnak az idők igaz csótány? :
        2019
        „Jó döntés volt az ideológiai gerillákat távol tartani, és pragmatikus életösztönű vezetőket választani – nyilatkozta Orbán Viktor miniszterelnök az Ursula von der Leyennel Brüsszelben folytatott csütörtöki megbeszélését követően az M1 aktuális csatornának.Magyar fejjel és magyar szemmel nézve egy komoly hölgy lett az EB elnöke, bátor gondolkodású bizottsági elnökünk, és érti azt, ami fontos a magyarok számára. „

  8. zp
    2022.11.23. 19:22

    Ez az ember tárgynak,pontosabban
    hangszernek nézi az egyetem hallgatóit és
    tanárait.
    Szégyen.

    11
    1
  9. nevtelen
    2022.11.24. 08:00

    Na a szivárványos dögkeselyű is megszólalt…

    1
    8
  10. Névtelen
    2022.11.24. 10:20

    Nyaljad még az EU-nak. Moszkvának is ment.

    1
    1
  11. Névtelen
    2022.11.24. 10:34

    Szánalmas volt Cserhalmi.
    Más?

    1
    5
    • Névtelen
      2022.11.24. 11:59

      löködte a nyelvét, idiótán vicsorgott? széthízott, szétszívott leszedált fejjel bámult a kamerába?

      • Névtelen
        2022.11.24. 20:57

        a rozoga?

    • Névtelen
      2022.11.24. 16:48

      Aha…szánalmas…Cserhalminak már akkor az oroszok hazatakarodását követelte, amikor viktorka még nagyban a párttitkár apuka pöcséről próbált leválni…

      „A diktatórikus hatalommal szembenálló szervezetek 1989. március 15-én százezres tömeggyűlést tartottak Budapesten, ahol szimbolikusan lefoglalták a Magyar Televízió székházát, demonstrálva, hogy az intézmény az egész nemzeté és nem a kormányhatalomé. Az eseményen Cserhalmi György színművész felolvasta a tizenkét pontba tömörített követeléseket, amelyek az 1848-as tizenkét pont és az 1956-os műegyetemi pontok alapján lettek aktualizálva, ezek többek között a többpártrendszer biztosításáról, a jogállamiságról, a szólás- és sajtószabadságról, valamint egy valóban független Magyarország megteremtéséről szóltak.”

      • Névtelen
        2022.11.24. 17:17

        „A művészet szabadelvű, nem liberális. A szabadság az elve, nem az ideológiája. Utóbbi gátolja a kreativitást, az előbbi az előfeltétele.
        A művésznek szabadságában áll persze a liberalizmust is választania, de éppúgy lehet konzervatív, szocialista, netán anarchista is – aligha ezeken múlik művészetének minősége. Az irodalomban Balzacot szokás ilyenkor emlegetni (vagy Shakespeare-t…), Balzacot, a tőről metszett royalistát, aki alighanem a klasszikus kapitalizmus panoptikumának legteljesebb, legértőbb ábrázolója. Tollát mindig a saját keze irányította, nem másoké, hiszen a művész, ha tényleg az, mindig a belső hangjára hallgat, nem az ilyen-olyan ideológiai-politikai szempontokra. Nem ezek alapján óhajt a társadalomnak tükröt tartani.

        A Színház- és Filmművészeti Egyetem körüli politikai kavargás mintha nem venne tudomást ezekről a fundamentális tényekről. Személyes érintettségem nincs, se színész, se rendező, csak egyszerű néző vagyok, akit mindez fölöttébb elszomorít.

        Ilyen alulnézeti minőségemben kérdem a tisztelt szakmát, vajon a magyar színészet egyik legnagyobb alakja, Páger Antal vajh melyik „ideológiában utazhatott”? Nevezték jobboldalinak (meglehet, az volt), sőt nyilas-barátnak (az biztos, hogy nem), ennek ellenére a balos kultúrpolitika még ’56 előtt hazacsalogatta argentínai emigrációjából, hogy aztán itthon váljék azzá, amivé vált: a magyar színház- és filmművészet nemzetközileg is elismert óriásává.”

        • Névtelen
          2022.11.24. 20:33

          Galló béla,a mandiner házihülyének baromságaival terelnéd a szót a gazdiról? :):):)

      • Névtelen
        2022.11.24. 17:21

        “A diktatórikus hatalommal szembenálló szervezetek”
        az SZDSZ???????
        ?????
        Szóval áruló lett

        • Névtelen
          2022.11.24. 20:08

          Erről kövérlacikát kérdezd mint a SZDSZ pápai jelöltjét 1990-ben.

      • Névtelen
        2022.11.24. 17:27

        “A diktatórikus hatalommal szembenálló szervezetek”
        az SZDSZ???????
        ?????
        Szóval áruló lett.

        • Névtelen
          2022.11.24. 20:08

          Erről kövérlacikát kérdezd mint a SZDSZ pápai jelöltjét 1990-ben.

          • Névtelen
            2022.11.24. 21:01

            Minek? Megutálta az SZDSZ-t.

          • Névtelen
            2022.11.25. 06:50

            Ez a Laci már csak ilyen „megutálós”:
            Megszerette a bolsikat, megszerette az mszmpt, megszerette az szdszt, megszerette a polgárságot,megszerette a kereszténységet, megszerette a nyugatot, aztán mindből kiszeretett és visszatért az oroszf@szra a csúti dagadékkal együtt.

          • Névtelen
            2022.11.28. 22:01

            ne szenvedj már itt a diktatúrában

            a határok nyitva vannak

            várnak a volt gyarmattartók

            kell a rabszolga

          • Névtelen
            2022.11.29. 11:49

            40 évig építettem az országot, ti még csak 12 éve vagytok kormányon. Nehogy már nekem kelljen elmennem innen!

  12. Névtelen
    2022.11.24. 10:45

    ?10 gépelt oldal? ???

    Hány éves vagy, elvtárs?

    1
    4
  13. Névtelen
    2022.11.24. 17:28

    “A diktatórikus hatalommal szembenálló szervezetek”
    az SZDSZ???????
    ?????
    Szóval Cserhalmi áruló lett.

    • Névtelen
      2022.11.24. 20:09

      Erről kövérlacikát kérdezd mint a SZDSZ pápai jelöltjét 1990-ben.

      • Névtelen
        2022.11.24. 21:09

        Minek? Cserhalmi gengszternek nevezett Titeket

        „Már elfelejtené a legendás színész a 30 évvel ezelőtt történteket, amely után nem rendszerváltás, hanem gengszterváltás történt.

        A Magyar Hangnak Cserhalmi György azt mondja, legszívesebben elfelejtené az elmúlt harminc évet, azt is, hogy 1989. március 15-én ő olvasta fel az ellenzék aktualizált 12 pontját. Kiábrándult. Akkor és ott még minden rendben volt, de utána, szinte semmi nem teljesült a követelésekből.

        A Nemzet Színésze címmel kitüntetett, Kossuth- és Balázs Béla-díjas, 71 éves színész sokáig betegeskedett, komoly műtéteken, megpróbáltatásokon van túl, de már egyre jobban van.”

        • Névtelen
          2022.11.25. 10:16

          Minket?Hát nem ti váltottatok rendszert Viktorka?

          • Névtelen
            2022.11.28. 22:03

            rendszerváltás az mszp oszlásával indul

            cirka most vannak 3%-on

          • Névtelen
            2022.11.29. 11:49

            A fidesz is volt már 5% alatt.

  14. Névtelen
    2022.11.24. 20:36

    Igy kell elegánsaqn megszopatni valakit

  15. Névtelen
    2022.11.24. 21:09

    Minek? Cserhalmi gengszternek nevezett Titeket

    „Már elfelejtené a legendás színész a 30 évvel ezelőtt történteket, amely után nem rendszerváltás, hanem gengszterváltás történt.

    A Magyar Hangnak Cserhalmi György azt mondja, legszívesebben elfelejtené az elmúlt harminc évet, azt is, hogy 1989. március 15-én ő olvasta fel az ellenzék aktualizált 12 pontját. Kiábrándult. Akkor és ott még minden rendben volt, de utána, szinte semmi nem teljesült a követelésekből.

    A Nemzet Színésze címmel kitüntetett, Kossuth- és Balázs Béla-díjas, 71 éves színész sokáig betegeskedett, komoly műtéteken, megpróbáltatásokon van túl, de már egyre jobban van.”

  16. Névtelen
    2022.11.25. 13:54

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX tipikus fideszes/ruszki/cigány/belterj attitűd az óvodásként vagdalódzó hisztérikusan rángatózó pártelnök-miniszterelnök-doktor-jézus úr sértődött szóhasználatának majmolása. Agyhalott moszkovita csicska. Eddig azt hittem, hogy ez a fajta érvelés csak idült alkoholisták és agyatlan, földbuta fideszhívők között divat. Önértékelési zavarokkal küszködő ember vagy, orvosra van szükséged. A gecinek van valami perverz vonzódása, ezekhez aXXXXXXXXXXXXXXXgely problémás XXXXXXXXXXXX. Matolcsy, Kásler, terror Marcsa, meg te vagy, gyökér.

  17. Névtelen
    2022.11.25. 14:31

    A csúti röffencs élvezi ezt.

    biztos vagyok benne, h naponta többször is rárántana kárpátalját kiabálva közben, ha elérné a pöcsét

  18. Névtelen
    2022.11.28. 22:13

    “A kommunistánál kártékonyabb és veszélyesebb embertípust még nem produkált a történelem. Cinizmusuk, szemtelenségük, hataloméhségük, gátlástalanságuk, rombolási hajlamuk, kultúra- és szellemellenességük elképzelhetetlen minden más, normális, azaz nem kommunista ember számára. A kommunista nem ismeri a szégyent, az emberi méltóságot, és fogalma sincs arról, amit a keresztény etika így nevez: lelkiismeret. A kommunista eltorzult lélek! Egészséges szellemű európai ember nem lehet kommunista! Nincs olyan vastag bőrt igénylő hazugság, amit egy kommunista szemrebbenés nélkül ki ne mondana, ha azt a mozgalom érdeke vagy az elvtársak személyes boldogulása így kívánja.”

    • Névtelen
      2022.11.29. 11:50

      Szép jellemzés id. orbángyőzőről.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük